2006年8月28日 星期一

玩澄澄


Happy Friday, o左舊同事dinner gathering + 玩澄澄

我就緊開心啦
我買
o左條型仔Hip Hop 褲仔俾佢 (already for 3 mths), 今次可以送俾佢啦 lu

澄澄好叻叻嫁
雖然唔多識講野
, 但係佢怜悟力其高, 又多動作, 又多表情, 又識matching, 佢好乖ar, 曉得玩完d o野自動自覺擺番好佢
 so cute

d舊同事話我有戀童辟呀
其實唔係ar, 正確講法應該係戀B辟 因為我唔鍾意同over 3-year-old 嘅小朋友玩ar......I just like to play with bb幾變態


3 則留言:

  1. 我好懷疑你第日生咗BB的話,BB三歲後嘅景況會係點。希望你唔會好似你對其他嘅BB咁...哈哈哈!

    回覆刪除
  2. Oh.....i'm wondering if I'll give birth or not bor  so expensive & risky to invest a bb....

    回覆刪除
  3. GG:哈哈 ~ 你有戀 b 癖呀!咁我第時要叫笨 b 笨 c 小心你呢個姨姨先!   你在頭像o的相放晒 bb 相,咪個個都以為你已為人母囉?

    回覆刪除