2006年8月24日 星期四

嘔奶B

哈哈, 琴日我又去玩bb lu

 

今次係一個將近5個月的bb仔...
佢仲係隻小碼bb,15.5jar
琴晚佢本身要食
7安奶,但係只食o左3,仲要嘔番2 安出來

我抱佢嗰陣佢都請o左我飲奶奶ar
,仲嘔到我成個膊頭同大脾都係唔知係唔係我佢時un un 下呢 hehe,
我仲叫亞仔嗅吓
d奶香唔香,有冇bb,如果有o既話我件新花花就唔洗lu,keep 住d味 ar ma

不過
, 佢好有energy嫁,成日郁手郁腳,又講bb
仲係一隻 "
水王
B" tim
(因為佢流好多好多口水嫁)

希望佢唔好成日嘔奶lar
,食多d嘢,d變番大隻b


1 則留言:

  1. 阿B可能知道你想飲奶,所以提供俾你...你唔好浪費咗阿B珍貴嘅奶奶啦!

    回覆刪除