2006年8月4日 星期五

大懶蟲

當你o地睇到我呢篇blog嘅時候, 我已經係打o左第二次lu, tamama ar

 唔知o羊事打到差不多完嘅時候就無晒成篇blog......唉,呢期認真谷底王


唉......人懶就乜都一餐, cheap PK boss, 賴天氣, 賴天文台……

 

琴日本來約左同學仔返學校傾 report, 但係我嗰parts 仲未攪掂......(注意: part 係眾數, 因為我負責最重要o既 Marketing  + Financial Plan

)......
所以defero左...... 本來响公司可以做到report 嫁ma, 但係人又懶又無mood......以下省略一百字excuses

所以 ……嚴重發覺自己係個有頭威無尾陣o既人

, 有咩方法可以加強自己的毅力呢

Lunch後, 二哥二姐又call meeting (即係話我呢個小四又有o野要做lar

) 正經0野講o左 3X mins, 間房就book jor 1.5 hrs, 今次仲叫埋tea tim...…
呢啲就叫按章工作呀......開完會就放工 lu
 

返到屋企又無做report,走咗去上網 (又上返平時响公司o websites

), 跟住就提早搵周公 lu ......

今日約o左女友P去CWB shopping + 食飯......又洗$$ lu

P.S. FanQ 同事M for helping me to re-type


1 則留言:

  1. 你講嘅嗰個P係唔係我嚟o架?

    你懶就人都知o架啦...點解可以懶到搵人幫你 re-type o架?

    仲有你啲icon仔點整o架?

    回覆刪除