2006年8月31日 星期四

Xi Yan

Xi Yan -- 普通話拼音, 即係"囍宴"...

話說琴日date od舊同事ladies nite, 有女友提議去灣仔星街食dinner, 雖然响d magazines 睇過有關o個度d restaurants 嘅介紹, 但係從來都無motivationbor (情況就好似中環嘅 Soho一樣, 印象中好似只係去過一次, 仲要係食lunch jar wor, 可能成日覺得呢地方通常都要好貴, 但係又食唔飽, 又驚唔識叫 d推介食品或者驚住唔識睇d menu, 尤其是od法文or意大利文....種種心理因素之下就攪到我好少去呢d地方食飯), 不過既然有人提出, 成班女, 當然無所謂, o下新嘢啦

!

Well,  my comments of this restaurant are as follow :-

食物味道ok 

份量一般 (but for 女仔就ok lar)

價錢
ok, o地叫o左一碟前菜 (係仁棯, 之前亞蘇都教過, 不過就唔同做法, umm...I think 亞蘇 o個個會好味d
), 3
碟餸
, 1 担担noodles 同埋2 甜品 (d 甜品都幾精緻&
) ,
位位都係
$105 jar

裝修
& 環境都ok

服務一般
, nice又唔笑, 態度 ma ma

但總的來說都不錯
, 而且o個度有間 agnis b  wor (地點: 灣仔永豐街8號地下一鋪, PP3 後面.  Tel: 2833 6299)

******

講開囍宴, 今年已經知道要做8單人情

, 年頭3, 9月一單, 10月一單, 123雖然佢obig-day我緊開心, 但係一諗起我呢個窮學生要做人情, 又要買飲衫”, set (或者電髲), 仲要買d skin care & make up products…諗起d $$

琴日知道其中一個女友原來已拍拖成年
(好秘密 nie
), 但
我好開心呀
!因為佢係好女仔又靚女
, 但係我識得od single & available guys
,
所以都介紹唔到
d筍盤俾佢…..印象中呢個男子都ok......好好呀
,
努力建立你o地嘅 relationship 呀

吹水其間
, 當然又有傾o下囍宴呢個話題啦…...sigh, 有時我會諗究竟攪一個 simple wedding (say 旅行結婚) 好還是攪一個 grand & memorable wedding (but will burn all your saving at one nite)
?!
當然又係去番 $$ 呢個問題啦……

$$ ...... 一個令我既愛又恨而自己又無既嘢


2 則留言: