2006年8月8日 星期二

投資與將來......

琴日放工返o左學校同同學仔傾o左唔夠30mins report d o野, 跟住我o地就去o左PC飲coffee 吹足2粒鐘水

我哋當然傾o下工作la, 傾吓人哋有幾忙, 而我就有幾hea有幾煩幾咁grey
同學仔 JC 轉咗工未夠一年又想轉工lu, 因為佢嗰度實在太冇制度太冇standard, 同事太uncle lu……e, d 似我呢到喎
?!

 

吹吓吹吓大家又吹到e 家有冇份工可以做到50 or above, 大家都話好少, 咁既年紀又好難搵工

…….席間同學仔SW 話返工好悶好想唔做,佢話唔知5百萬夠唔夠退休
......點知
同學仔CY 話如果要keep住依家生活質數就最好有一千萬la
 

 

我同JC 仍然處於想搵份多d 人工o既工作階段, 但係SW & CY 就已經諗上岸 ……sigh 太大距離 lu

佢哋越講我就越驚同grey
大家都知道同工字不出頭, 但係自己做生意又唔保證賺$$ 唯有keep 住增值自己保住個飯碗先啦
……

 

CY 仲都話佢e 家飬佢9歲嗰女女都要5-6千蚊一個月(仲要唔計食住喎)

所以佢非常agree珊珊話養一個細路有儲4百萬o既說法......

 

B 4百粒 + 自己退休at least 又要5 百粒......埋加埋咪要成千萬

 呢個銀碼真的諗都未諗過點樣去搵, 淨係諗過如果仲咗mark six 就有呢筆數目jar
sigh ,
真的只好玩吓人哋d BB lu

 

況且我咁浮又奄尖, 緊係想B又靚又醒又叻又孝順聽話,仲要年年第一

如果可以好Jackie 仔賺$$ mama 就更加good la
但係
如果嗰B唔係咁而我又迫佢就弊啦......大家都有壓力未解決喎……BB真係有好大責任呀, 又要三思lu

P.S. FanQ 同事M again


沒有留言:

張貼留言