2006年8月23日 星期三

玩 Wapi II

唔知係唔係之前一日太tamama

,
嗰頭仍然痛到爆
, 既然係咁當然要請番日SL 休息下
lar
,
Dr. 話我開始作感冒
,
唔通係俾同事M 傳染

 

之前一早約咗d 同事去玩wapi兼打邊爐

雖然有d ,當然仍"老虎+蟹"都去啦
, becoz I
Wapi soooo much wakakakakka

 

Wapi cute

, 我帶咗我嘅至愛"珍珍"上去同d 同事一齊食, 點知Wapi 都鐘意食呀
umm……yummy yummy
 
我哋仲教佢自己攞出來食
, 佢嗰樣初頭好驚
,
好似珍珍裏面有怪獸
一樣
…….
不過, 佢成功咗呀…….....佢識鉗塊薯片出來 ar
,
但係跟住佢唔識擺入口, 整掉咗落地
 

 

之後佢仲識跟住我哋clapping hand & "請請" 呀, 叻叻

 我
好開心見到 Wapi 開始好嗲媽媽lu
, Yes Wapi, keep it up  
不過
,下半場佢開始扭眼瞓
,
開始naughty lu, 仲玩 "插水" tim

 

P.S. Fan Q 同事M for typing, 將功補過 lar


1 則留言:

  1. 你有冇攪錯o架,教BB食珍珍,你知唔知唔健康o架...太唔應該啦!

    回覆刪除