2006年8月23日 星期三

Tamama Day

 

1)       “Re-re-gray-ing” news: 點解又响我傷口灑鹽

2)       Add/Drop: 唔公平

3)       女友issue: 令我好燘好
 
起初覺得自己係唔係過激
(should I be
事關不己
, 己不勞心? and ignore what she wrote….
) 點知
女友
A佢仲激tim 
因為佢係我
o best friend, o地緊係好想好想佢幸福快樂lar
,
但係佢依家唔開心好煩
,
點解? 我唔想佢係咁, 我開始理解佢媽媽肉緊佢嘅心情lu

所有o野夾埋一齊, 攪到我o個頭痛到爆ar


沒有留言:

張貼留言