2006年8月17日 星期四

失驚無神住飯仔之…



雙丸雙腸娃娃豬骨米

呢兩日好靜呀…..响公司成日"上網s"   同埋又開始research o下出年交o個份report d , 但係進度當然係……

 女友T 同佢男友啱啱都開oblog blog, congratulation 其實yahoo blog blog 並唔係我嘅favour 因為d版面唔太啱心水 我鍾意我fren fren b 女嘅blog blog ar (see

http://www.babyhome.com.tw/calendar/0,mid178303.htm )
o monthly schedule good fit, o下就可以睇晒current mth post o msg overview   响舊年已經叫d同事仔 search o 有無d similar blog blog……但係就唔多覺, 所以開blog嘅事就不了了之……

但係女友E之前响呢到開ooblog, 一定要開埋blog ID 先可以留msg (wht a wonderful selling technique bor) 就係咁嘅situation 之下, 就開o左我呢個blog lu  ......由於我嘅 Chinese typing VERY VERY limited company (雖然曾經上過公司 & 學校嘅倉頡班, 但係我呢隻大懶蟲就緊係唔用唔practice la ), 不過入o左呢間公司已經叫好odd lu (變造VERY limited company ) , 因為有時同d同事仔chatting 要打中文先夠傳神ma……希望呢個blog可以令我 practice o d Chinese typing lar……

依家好彩有時唔識打嘅時候可以請教od同事仔, 上兩次 disappear d嘢時, 同事M又幫忙快打, 唔洗我tamama (u know the one I typed for 45mins, he can typed it within 5-10mins jar)

e……好似講o左咁耐都未入正題……

琴日亞仔無fei fei, 於是我o地就過o “2ppl world”……o左雙丸雙腸娃娃豬骨米tim (d係佢order), 而佢就洗碗……其實當我依家好得閒嘅時候都學o下住飯仔俾佢食嘅 (becoz he’s better than me ), 尤其睇完亞so真人show之後 ……不過, 都有d 美女廚房 Kary feel…..因為我至驚d油彈上來, 彈落手臂到

P.S. Yeah, 好開心今日無靠anybody 去打中文, 仲要用keyboard tim (因為我平時用螢幕小鍵盤 type gar )

 

沒有留言:

張貼留言