2006年8月7日 星期一

O.....暴食日誌

早上, 又為o左佢好

好煩

下午, 同屋企人飲完茶食飽飽之後找亞仔

跟住我哋又去o左食o野呀.....iya, where's my keep fit planning ar

我哋首先去咗筲箕灣安利食片頭腩湯河+鮮奶油多, 跟住就上咗山頂食糖水,又跟住就去咗跑馬地銖記食雞燉翅

( d 翅又真係幾正, d 料又足又好味, $68/位 算OK抵 lu) ……

上述暴食過程只不過用咗4粒鐘左右......

弊啦, 我唔可以借食消愁嫁!!

响山頂兜兜風 + 晒吓月光, 香港o既夜景又真係幾靚呀......但係實在太多自由人 lu

…… 跟住我哋仲兜jorNo.1 Plantation Rd & 施芬道發吓夢
.....
d houses 真係正到

 


1 則留言:

  1. 我星期六都去咗安利食片腩米呀...第一次去食...都唔錯

    好似你話減肥都話咗好多年...算吧!

    回覆刪除