2006年8月30日 星期三

Summer Term Grade

Yeah, Yeah, Yeah  

好開心呀, 啱啱上網 check o左 result...... A-

起初 expect 最好都應該只得B+, 因為亞Sir話唔拉curve, 所以俾mean grade (but 保證會合格law).  不過我o地真係好有heart去做, o個 report仲係我担大旗 tim, 今次付出同成果係正比, 好開心

我 d groupmates 仲 ar, 因為佢o地第一次攞A 

......但係我又開始為來緊嘅 Sem A 同 Sem B 擔憂 因為來緊主要讀 banking core courses, 同埋收o左風話讀o個4科有3科都難, d course work 會做到人都癲 好驚呀, 好驚handle 唔到, 好驚keep唔到 d 成績, 我好有壓力呀


8 則留言:

  1. 恭喜你呀! 唔好俾大壓力自己啦,你得嘅!

    回覆刪除
  2. 你想要咩奬勵呀?我未送咗朵花俾你囉! hehe

    回覆刪除
  3. congradulation !  work hard, play hard !!! don't take it serious...try your best la

    回覆刪除

  4. 回應悠閒的山羊: how about treat me a dinner by using yr SOHO coupons
     
     

    回覆刪除
  5. 你都諗得好快喎...但係我唔知邊好食嗰喎...第一間就唔好喇...因為我之前去過,好 american breakfast feel.

    回覆刪除
  6. Yeah! 即係你應承請我啦

    回覆刪除
  7. 咁我點都係欠你一餐o架啦!

    回覆刪除