2007年4月1日 星期日

07/08財政年度

响新一個財政年度, 本人有以下預算案:

1) 讀書

响呢個半月要比之前努力100%

…….最後呢個考試同埋d功課 (2present 2paper) 要以全力赴, 做到最好, 唔可以再咁懶

,
唔可以再咁hea, 兒女私情要拋埋一邊, 努力埋呢個半月就可以重生…….所以51-15日要暫別
各位
blog
…..I’ll be back
!

2) 減肥

來緊呢個Qtr 要減體重嘅5%

e家實在巧

,
唔止一次俾人誤會有
o (grey + ‘火羅
),
fat belt 實在…..巧多以前買落嘅靚衫都變成好fit好貼身 (但是我鍾意著d衫褲係要鬆鬆地)……响街到見到d型女嗰身型巧修長, 巧羨慕-ing

不過, 巧多識得我耐嘅朋友都成日聽我講要減肥, 所以我e家再講就會覺得我又吹水

……係嘅, 我實在係一個三分鐘熱度嘅人, 得把口………其實係一隻超級無敵大懶
,
巧難俾到信心人
…….

所以我今次quantify o左要減嘅磅數, 同埋唔好一下子唔再set 太多target俾自己 (well, 其實我體重嘅5%都唔少嘢嫁

)

基本上我相信只要將我平時食嘢嗰份量減半, 唔巧食咁多零食, 出街叫嘢食唔咁眼闊肚窄就可以成功一大半lu…..呢個減肥計劃 d rules 看似巧易, 但是對我呢d三分鐘熱度嘅人其實都幾harsh …..

3) 運動

基於方案(), 我要响5月天開始重新Physical 出發, 自從舊年俾o2年會費後就冇再去過….籍口就梗係有………不過此風不可長

, 我唔可以咁waste 錢同埋之前做Physical 嘅時候, 身體確實好d, 精神d, 所以忙完學業之後, 我要每星期平均要去Physical 一次, 增長率比去年多80-100%

4) 扮靚

mask 嘅次數要由一星期一次(或更少)提升至一星期三次, 其實我實在買o左好多mask, 但是太懶唔多用, 有時pend 到過o左期只係用o左幾次(或更少)……….唔想再咁waste , 同埋自己年紀又有番咁上吓 (

),
所以我要同自己d skin 增值, keep young…..令自己好d, 令亞仔有face d…..我要扮靚靚 (基本上我巧貪靚, 可惜我連keep呢樣嘢都好鬼死懶law
)

5) 買衫

o地估我今個spring/summer 可唔可以唔買衫呢

其實我都知我每季買
o左太多衫, 好多時d新衫買o左番來到間鋪頭on sale自己都冇著…..又或者自己d衫多到唔記得o, o左衣櫃嘅深淵…….

不過我估自己巧難一d衫都唔買, 因為每季都有d must buy items ma……不過我諗只要budget cut 50% 已經叻叻lu

6) 儲錢

master洗巧多錢, e家都唔知有冇金錢上嘅return (因為我巧高興响學校識到一班好nice嘅同學仔

), 可唔可以逃離地獄, 搵過份好工, 做番個人
……

所以我要努力儲番d, 亞媽話我咁:「唔好成日洗埋d無謂錢啦

!

…..不過, 以我天生咁浮嘅人, 我相信自己一定唔會待薄自己, 我要有一定嘅享受&娛樂, 如果唔係人都癲

……..但是我要學習應洗則洗, 唔好成日亂買d無謂嘢~

以上嘅預算案係要恆心 + 決心而行呢!

恆心呀~恆心呀~你唔好疏遠我啦

! 決心呀~決心呀~你要俾力量
我呀
!


沒有留言:

張貼留言