2007年4月7日 星期六

Run唔到呀......

救命呀......

啦~真是
攞我命9千


琴日朝10晚7, 今日又朝10晚9, 我o地成team同學仔係咁全天侯冇hea過咁run project個model, 但是個result仲係唔好, 點解

點解點解





聽日大家休息一天 (
可以去按摩)


後日又要再接再厲.........弊啦........大後日又要交另外一科嗰report嘅1st draft tim巧有壓力呀..........

我呢個長假期就係咁會差不多日日都响學校渡過......咁你o地呢


6 則留言:

  1. 我都係不斷咁做project~~ 不過就響屋企做囉!

    回覆刪除
  2. 你寫prgramme呀? 點解run 唔到呀?

    回覆刪除
  3. 你都好幸運啦, 份工有假期, 而我是劳工假期, 每年沒有復活節假放,只有一天清明節, 公司附近幾天街冷冷清清, 連大家樂也CLOSE埋放假, 相比我, 一年裡你可以放假及做 5天, 不是 5天半, 要感恩呀 !

    回覆刪除
  4. 我都5係好好咋! 得閒就黎下我個blog啦~

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年4月9日 下午3:33

    加油呀~~~

    回覆刪除
  6. 咪咪吉 : 我响屋企會分心同埋會 Ivany : 梗係.............唔係啦 係關於risk management 嘅 model 呀 小鐵 : 係呀.........同以前比, 番5日工的話巧開心 張蚊 : 你好 幸福小女人 - Diana : 多謝晒

    回覆刪除