2007年4月25日 星期三

忙-ing、忙-ing

 

寫呢篇blog嘅時候, 剛剛响學校返來......e家做緊 一來自己要keep 住之前嘅

預算案ma, 二來呢期趕project, 身心驅疲, 一定要補補先

由於聽日同後日都要present同埋交report, 所以

忙-ing

今日還notebook嘅時間要排絛

L型長龍
唔知仲以為係排緊H&M嘅cashier tim   同學仔K 就叫我不如update 落個blog到啦......好, e家咪記錄在案啦到走嘅時間, 沿途個場已經熄o左燈 攪到我o地成組人覺得有d......

唔知係唔係太過要求高呢, 巧似整極都未prefect......巧似巧多嘢都仲可以fine-tune  好彩聽日present 呢組同學個個都

好好
, 好有
heart
做, 大家一路都互相幫助, 好有
team work

至於後日嗰組就有d +, 攪到我巧

攪完present, 我就可以專心溫書呀

==============

後記:

 剛剛收到「亞蛇」個貓話我o地頭先臨走之前send俾佢個powerpoint

Well Done希望聽日present嗰陣OK啦

hehe.........e家我就


3 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年4月26日 晚上11:20

    嘩,, 你好忙呀!!! 我最近讀書, 見你成日要趕projectj都覺得好辛苦... 不過你現在既付出, 將來一定會有成果~~ 加油呀!!

    回覆刪除
  2. Pinkberry~~粉紅莓 : 多謝晒 幸福小女人 - Diana : 多謝晒  我都希望學有所成

    回覆刪除