2007年4月7日 星期六

太安樓人龍鋪


之前講過亞So「一粒鐘真人蘇」介紹o左筲箕灣太安樓兩檔嘢之後成為人龍鋪頭

,
2個星期終於試o左太安樓嘅人龍雞蛋仔同埋車仔麵lu ………

well, so 話呢間嘅雞蛋仔好好味, 佢覺得正過北角嗰檔……….但是我食完之後就覺得巧一般

,
同北角冇得比
umm………..
可能咁多人買, 我對佢期望自然高o, 而且大家d 口感又唔同啦………不過, 以後會買番北角嗰檔law
,
佢表面好脆內面
d涵就小「煙韌」, 好味 (: 要趁熱食, o左就唔好食)

另外嘅車仔麵就巧味巧多lu, 個冬菇的確炆得巧琳巧入味, 個湯底&白蘿蔔巧鬼甜......very good


5 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年4月9日 下午3:32

    aiya...乜你大架光臨東區呀!!! 我住太古,, 下次叫埋我麻.... 我有時都會去太安樓食野架~~~  其實呢到應該算係西灣河, 未到筲簊灣.... 西灣河呢到仲有一間叫做明記既糖水鋪,, 又係好出名,, 超好味架...但個地址好隔涉.. 我識去但唔知街名... 你想去, 我下次帶你去呀!!

    回覆刪除
  2. 我都覺得North point o個間好味d...hehe^^不過其實雞蛋仔夠熱就好食!

    回覆刪除
  3. 幸運小女人 - Diana : 我知邊間明記呀..........好呀, 好呀, 你下次番香港我o地就去太古城嘅翠晶軒食tea 同埋去西灣河明記..........附近仲有間食豆腐花都巧巧味 Tan Tan :  北角嗰檔真是巧巧味  個表面真是好脆.........至重要就是佢唔會似有d雞蛋仔檔預先整好放响樹

    回覆刪除
  4. 我都有嗰集蘇絲黃, 阿蘇點石成金呀!

    回覆刪除
  5. 我覺得最好味雞蛋仔都係北角同埋大澳 , 其他就要撞手神睇吓整得好唔好食Lu...

    回覆刪除