2007年4月18日 星期三

西環食誌

剛剛嘅星期日, 終於可以休息一天見吓亞仔

 (之前做project成個禮拜冇見佢呀), 不過佢要拜山, 見佢嗰陣食完tea都差唔多成5點lu.........但係開心嘅時間真係過得巧快, 轉眼間又要諗夜晚食o羊 lu......

跟住就諗起之前睇

笨B媽媽個blog講o左d西環美食........雖然自己巧多親戚都住响果樹, 所以間唔中都有去, 但係就唔知有d咁
出名嘅食店.........

所以我同亞仔話要去

西環源記食糖水, 佢話好
......

跟住諗吓諗吓我話要食

鵝肝(baby blue 或者 marco's), 佢就話食西餐.....痳痳地咋
(註: 亞仔的確唔多like西餐, 佢至愛食中餐)

我於是

++  .....亞仔就話好啦你鍾意就陪你食........不過...........

..........最終我都係決定唔去食, 因為我想佢食得開心, 唔想佢係好就我而食 (反正亞仔响一d日子都會食好自願咁去食西餐....又或者自己honey去食), 所以我就search番笨B媽媽另外一篇講

西環加記俾亞仔睇......佢一睇完
仲問洗唔洗book枱, see .....我嘅決定係正確的

由於book o左7:30枱仲係比較早, 所以一去到就有位......我o地叫o左d同笨B媽媽差唔多嘅菜 (d餸話咁快就到), 味道確實唔錯......不過d飯都幾硬, 唔太good.......另外開始人多, 我o地食o左一粒鐘已經有亞姐同食客講等我o地張枱



跟住就去

西環源記, 轉o左幾個圈終於搵到正街.....

我叫o左芝麻糊, umm.....比較浠 + 甜, 唔算太滑, 自己prefer 大良八記多d

亞仔叫合桃糊, 呢個ok巧多

同埸再叫o左個雞蛋糕, 食嘅時候仲有d暖口, 好味

臨走再叫o左x寄生蓮子茶俾亞媽, 返去試o左兩口, 得喎

在此多謝笨B媽媽介紹

====================================================

p.s. 响往加記途中, 亞仔就話等我忙完晒d project同我去食鵝肝........所以都係自動自覺係好過迫嘅


沒有留言:

張貼留言