2007年4月11日 星期三

從太陽餅中穫道理

記唔記得之前提過嘅高雄手信

 
由於之前我o地差不多餐餐都食得巧full
(因為
唔係生日飯就係
farewell lunch又或者d 同事請食餅 or 下午茶....) , 之後又有d 人放大假, 難得今日叫齊人d, 自己又relax od, 一到三點三
我就梗係拿拿聲拎
d
太陽餅同d同事分享吓啦
,
再唔食到月尾就到期lu....

派餅期間, 有人問 :「太陽餅 = 光酥餅嗎

我答: 「唔同

同事再問 :「點唔同

我答: ………食啦

繼續派餅, 跟住又有同事話 :「多禮你嘅老婆餅」

......我答: 「唔係老婆餅, 係太陽餅呀」

 

.......哇哈哈

, 我只知太陽餅同光酥餅d口感同味道唔同 (太陽餅一層層咁, 中間嗰層甜甜地), 而太陽餅通常係台灣手信, 其他嘢就唔多知
亦都冇諗住去知
..........

點知..........................响收到同事嘅多謝e貓中, 有位熱心小伙子

就送來以下兩絛
link:-

http://hk.lifestyle.yahoo.com/070307/330/239ba.html

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006061500954

~原來如此......太陽餅係有咁嘅歷史, 而光酥餅是廣東西樵大餅的變種......收完呢隻貓之後, 自己不禁

汗顏.......

其實e家响網到search , 巧易就已經有答案, 但是自己就冇呢個求知嘅心態, 太過得過且過, 呢位小伙子普通如太陽餅、光酥餅都咁有心去尋找答案, 呢種精神值得讚揚
,
我呢位老亞姑都要向佢巧巧學習學習………如果唔係自己d知識 / 常識咪會一路都係間「超無知、極低B嘅有限公司law

 ********************************************

p.s 講番轉頭, 我覺得今次呢隻太陽餅冇向台北買嗰d好味, 我覺得甜o左d 呀

 


6 則留言:

  1. 似 老婆餅多d

    回覆刪除
  2. 太陽餅好味...我中意呀!!! 香港有時都有得賣~

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2007年4月12日 中午12:57

    你公司唔係唔俾亂上網咩, 你個同事仲可以咁快serach到資料你睇既?? 我係半個台灣人, 都未食過太陽餅!!!

    回覆刪除
  4. Madame Pi : 其實 老婆餅同太陽餅 我都like 食嫁 Tan Tan :係呀, 間唔中嗰d台灣美食節都有得賣 幸福小女人 - Diana :係呀....响地獄係唔俾亂上non-business related 嘅網嫁, 不過呢位熱心同事嗰2絛link 係响yahoo到都ok掛 不過, 另外有同事話太陽嘅体育版俾人block o左, 上唔到.....因為classify o左佢有賭博成份喎 +

    回覆刪除
  5. 我食過太陽餅啦, 真係好好味!!! 我每次去台灣都一定買

    回覆刪除
  6. 太陽餅好食,但好似又有另一個名,我起義美買叫唔知咩,之後問sales想要太陽餅,佢就話這就是

    回覆刪除