2007年4月13日 星期五

地獄擺設(I)


.............之【地獄花展】

 

大家都知响地獄

嘅情況係幾
……........
正因如此, 以前一d都唔like
種嘢嘅我就開始買
d 小植物
番去地獄到調劑一下
,
攪攪吓, e家都有成8咁多
,
不過唔想地獄使者e-e-or-or
,  
我就將佢
o地分散响唔同嘅好同事到, 大家都巧welcome
,
因為佢
o地唔洗打理又有得調劑下ma….

 

除此之外, 發花癲嘅我巧多時都會買d鮮花

返去插
…….hehehe
,
唔單只我, 有巧幾個女同事都有呢個習慣, o地有d仲因為咁而走去學埋插花tim

以下就同大家分享其中一
d d 相啦 :










5 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年4月13日 清晨5:42

    好有心思...我從來都無放植物係公司,因為我係大懶蛇!!! 不過見到花花,, 個人的確會開心D!!!

    回覆刪除
  2. 好靚呀d花~ 我都想擺吓..但我張枱無位喇

    回覆刪除
  3. 開得咁靚, 可以放幾多日嫁?

    回覆刪除
  4. 無錯,我個位都同樣無位放花 ~

    回覆刪除
  5. 幸福小女人 - Diana : 如果巧忙的確唔得閒打理嫁, 只不過我....... Tan Tan/ 好姊妹GG : 由於我o地將 L 枱係比一般嘅大, 所以可以擺law Ivany : 通常都可以擺一個禮拜嫁    

    回覆刪除