2007年4月11日 星期三

腦便秘

唉...........琴晚要send俾同學仔comment嘅draft report 因為上述症狀要延至今晚先嘔到個reprt send俾人.......自問自己已經巧用心, 呢五日假返o左學校4整日, 90%時間都係巧尊心咁睇d articles, 係咁搵料........但係個腦就係一丁點嘢都寫唔出.......唔通年紀大定係自己唔適合讀書呢

 

另外, 今日响地獄又有

惡號, 繼之前我o地上網會俾人監察之後
, e家仲封鎖晒所有web-based嘅emails tim (如 yahoo, gmail, hotmail 等) 
.............我o地响 lunch time 都唔可以check email lu, 簡直唔可以同人間有接觸呢

******************************************

p.s. 呢個長假期至開心就係俾我見到 MAmiMamA  一家人呀, 妹妹弟弟好cute呢

我其實巧想過去say 、巧想同妹妹影張相、巧想問候mami身體好番味、巧想睇吓妹妹弟弟d水痘是否好勁......但是又有d害羞 (可能又同其他同學仔一齊啦), 所以...不過 mami 真人靚過d相............................同埋..................巧slim呢 我不會忘記她嗰條tight pants, 羨慕-ing 


6 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年4月11日 凌晨4:57

    你公司好衰呀!! 乜都block晒,, 咁好悶架喎!! 做野已經做到個人呆呆地架啦... 仲唔俾人CHECK MAIL....真係難為左你啦!

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年4月11日 凌晨4:58

    你估你係街到見到我..你會唔會認得我呀?? HAAAAAAAAAA

    回覆刪除
  3. e-mail 喺 lunch time 都冇得 check 呀?好慘呀。

    回覆刪除
  4. 如果係我一定會衝過去搞佢地

    回覆刪除
  5. 噢!你公司想禁錮你地思想同精神啊  

    回覆刪除
  6. 幸福小女人 - Diana : 係呀......巧悶-ing , 至弊係唔多嘢做 , d 時間會巧難過........巧彩自己呢期讀書巧忙-ing 咋 如估我係街到見到你, 我100%認得你呢位 靚女 啦 Pinkberry ~~ 粉紅莓 :係呀....我巧慘呀 ......我冇自由, 我失自由, 我傷心痛哭眼淚流 Ivany : 我其實巧想呢........況且我巧like BB 嫁  妹妹弟弟真是very cute 呢 大少奶 : 係呀...係呀...所以叫佢做地獄 係正確嫁, 佢唔俾 我o地同凡間人接觸.......

    回覆刪除