2007年4月4日 星期三

好味下午茶@翠晶軒

雖然要節食, 但係都想同大家分享自己覺得巧味嘅嘢

呢間嘢响太古城 (沿北京樓向前行去辦公大樓再落一層), under 美心集團嘅…..咁講大家都會諗到唔會太過差

佢平日下午茶
d點心由$8.8, weekend 大、中、小點一律$14.8, 除此之外, 佢仲有d廚點 ($28), 當中我最like 呢個「金沙X南瓜」 (hehe, 唔係太記得個名
),
佢個做法就好似黃金蝦咁, 即係用d咸旦黃包住一件件嘅炸南瓜 (but 口感唔oily), 巧味耶

佢其他嘅點心都有一定水準
, 有個「補腦合桃酥」係甜點, 整到巧似個合桃型, 仲有原粒合桃伴蓮蓉, 唔太甜…..唔錯嫁~

間唔中就會同仔媽來呢樹食, 因為我o地兩個都勁like呢個「金沙X南瓜」…..不過大家都唔可以

食太多
, 因為怕d咸旦黃巧高膽固醇呀

好似上星期六我
o地叫o8樣嘢 (6個點心 + 2個廚點) 埋單都係$19X for 3個人ok (仲有d海景睇tim
)

上至下, 左至右:

蜆芥O魚球, 栗米墨魚餅, 燒賣王, 鮑汁千層卷, 仔骨, 仲有滑滑腸粉同海鮮湯飯唔記得影


3 則留言:

  1. 噢!你個炸南瓜確吸引 其實我覺得炸南瓜、南瓜天婦羅都係勁好食

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年4月5日 凌晨4:27

    有冇攪錯!!!! 我住太古咁耐, 好似都無乜留意有呢間茶樓喎!!!

    回覆刪除
  3. 大少奶 : 係呀, 兩個我都like 幸福小女人 - Diana : 可能佢响 辦公大樓果榭(近鰂魚涌公園果邊), 所以你唔為而

    回覆刪除