2007年4月20日 星期五

鳳梨卷@Jenny Bakery


我講引誘我嘅美食就係佢
....

唔記得自己之前有冇講過呢...... Jenny Bakery 到除o左佢個招牌 4 mix 8mix, 佢仲有2cookies :-

 
杏仁片 = = > 呢隻間唔中都有, 但我唔太like

 
鳳梨卷
= = > 呢隻.........等佢真係等得巧耐呢......

因為佢要d菠蘿係當做, 係正嘅時候先會整, 所以唔係

成日有.....o左年幾Jenny cookies, 只係大半年前食過一次咁大把 (嗰次買得一盒俾仔媽, 自己只係食過1, no wonder 佢係咁正)

之後去親Jenny都會問 :「有冇鳳梨卷呀

次次嘅答案都係:「冇呀

, 唔係成日有.......呢輪都冇」

直到上次去又問......今次終於有d positive 嘅回應 :「你洗唔洗留低個名呀, 有就

你啦」

琴日lunch之前, 終於有人

......

但係佢起初只肯keep 1俾我.......

唔係化, 我想要
4.....

由於個waiting list 巧多,佢話頂多可以俾2, 仲話唔可以保證我星期五攞嗰陣有2.......咁我又巧想食, 所以我話:「好, e家來!!!!就係咁我就响lunch time 過海去銅鑼灣攞餅, 之後又過番海

好彩去到可以"R" 多盒買啫 一場去到, 梗係順手買多罐4mix

 


佢一盒$65 (17),  外面係巧鬆化既cookies, 裹面係唔太甜, 巧有菠蘿味、巧軟既菠蘿蓉, 好味

我將一盒俾仔媽、一盒留响公司、一盒拎番屋企......公司d同事食完個個都話好味

===========

後記: 我又再落o左下次既order lu

 


沒有留言:

張貼留言