2007年4月30日 星期一

成功晚餐

剛過嘅星期六懶

冇返學讀書, 一心諗住同完亞媽去tea 完之後等亞仔去街街同埋睇戲......

點知......佢整親隻腳, 行路一拐一拐咁 (佢話唔係自己技術差, 只係早幾日 "碌-ling"嗰陣已經整親)......而仔媽又出o左街, 所以我決定整餐俾佢食......

對於我呢個仲係响「廚房playgroup」嘅level來講, 今餐都ok, 亞仔話有 (5粒係最高分)

呢餐有

咖哩薯仔炆雞翼 (我自己都覺好味, 嗰d薯仔同carrot好入味 )

金銀蛋上湯浸菠菜 (走銀....因為我唔食皮蛋)

 


9 則留言:

  1. 金銀蛋上湯浸菠菜-----好正啊!! 法國d雞翼成日除唔消d雞毛, 我好怕'pick'雞毛, 即使我好鍾意雞翼都耍放棄!

    回覆刪除
  2. 睇你啲餸完全唔覺你係 Kitchen playgroup level lor。好好味呀,賣相又好 ok 呀。

    回覆刪除
  3. 2款餸都唔簡單wo!仲話係「廚房playgroup」嘅level! GG,我住apm果頭附近架嘛,所以咪成日去apm law! 你呢?

    回覆刪除
  4. 呢句勁攪笑----->金銀蛋上湯浸菠菜........走銀 好似花師奶凍咖啡走冰咁呀

    回覆刪除
  5. 金銀蛋上湯浸菠菜......陳生食既話要走金同走銀啊~~~

    回覆刪除
  6. Madame Pi : 個菠菜都幾ok  har....原來法國d雞翼成日除唔消d雞毛嫁, 我都怕嫁 不過除o左法國之外仲有冇其他國家d雞翼嫁 果日凍肉店有巴四, 美國同埋丹麥嫁~ Pinkberry : 煮嘢食我真是BB來嫁  希望遲d多d時間可以向各位學習 Cindy : 同你比, 我真是見笑  我响apm果頭返工嫁, 唔知我o地會唔會有日响apm遇見呢 大少奶 : 等我考完試睇吓大少奶至愛嘅花師奶先 Vanlily :  陳生真是巧攪笑呀

    回覆刪除
  7. Gigi:  Very OK woo....I give u ten stars la....

    回覆刪除
  8. Emily : Thanks ar

    回覆刪除
  9. 冇呀, 法国冇急凍的雞翼賣架

    回覆刪除