2007年4月19日 星期四

What a big big girl in a big big world……

……我唔係巧

唱口
, 只不過我真係巧肥巧豬
~

琴日發生了一件超 "火羅" 的樹……

就是我條西褲左邊pat pat 位置o左軚
oh no,
我實在太肥、太肥了

好彩條褲係黑色唔多覺咋, 跟住我唯有死都著住件外套摭住摭住

……

……唔通係我呢幾日食番多od嘢有關

巧似呢罐
G肉鬆, 我星期一拎番公司, 琴朝已經俾我掃清光 (: 我當佢係小食就咁用湯匙來食
)

前晚媽媽煲
o左我
至愛嘅咸蛋瘦肉粥
,
佢用西施電飯煲都可以整得巧綿
,
所以我就食o5飯碗

琴日返學又响
Das Gute 
o2大個飽飽 (1個係令我有喜出望外嘅吞拿魚賓士, 另外1個係以前巧like, 琴日食完覺得冇咁正嘅酥皮蛋糕 )做晚餐, 食到一半已經幾full, 但是d婆仔性格又番來叫自己食埋佢 (果吓已經將減肥拋諸腦後)……點知遲番嘅同學仔响灣仔買o Teresa Festival cookies請大家食
,
之前聽過呢間野個大名但是未食過, 所以……就食o3, umm……自己比較like Jenny Bakeryd, 唔通响側魚涌嗰間會巧味d

(
: Teresa Festival响灣仔嘅地址: 灣仔皇后大道東158)

……我唔可以再係咁

, 好彩今日節制番d, 但係美食又來緊引誘我……


沒有留言:

張貼留言