2007年4月15日 星期日

地獄擺設(II)

..........之咪咪's corner 

由於我o地張枱係比一般嗰d L 枱為大, 巧自然我就會擺多od 唔等洗嘢响樹

當中就擺o左我其中之一嘅「飛佛」hello kitty
,
我通常叫佢做
hello mimi, 簡稱「咪咪」(: 佢唔同chiling 嗰個咪咪呀….
)

o地睇o下呢張相ò

係唔係巧咪咪電話多掛飾呢, o地其實全部都係d同事去完日本買返來嘅手信呀

而紙巾套上面嗰隻就係自己响北海道買嘅
, 間咪咪屋就係搭地鐵換嘅, 對軟硬咪咪就係亞仔响老麥到買嘅, 呢個系列其他嗰d咪咪都俾我打晒入冷宮lu (即枱底個A4紙盒到
)……
冇計啦
,
始終都唔可以擺d 唔等洗嘅嘢擺得咁過份嫁ma
,
而且屋企又巧鬼死細
, 亞媽
已然落
o
左指令唔可以再擺呢d公仔同mug mug 罐罐响屋企到….

 


9 則留言:

  1. 你就好啦!! 個partition可以放到咁多自己野, 我d野多到連partition上面有d咩都爭d睇唔到

    回覆刪除
  2. 粉紅色果架屋仔原來開得架, 我而家先知呀 ~ 我有2個呀, 係sanrio買野時送架, 一個黃色, 一個橙色, 我留起,等遲d我地約見面時比你喇 ! (我都唔要既, 好彩未掉咋 ~~~~)

    回覆刪除
  3. 我都係將d公你放晒係公司, 唔敢放屋企

    回覆刪除
  4. 咁同咪咪吉有冇"奸係"??

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年4月16日 凌晨3:30

    我以前返工都係勁多唔等洗既擺設, 扭蛋公仔..... 我仲會自己買自己鐘意既Files黎野....  但到你唔做時, 就真係搬死你!!! 你都係唔好放咁多啦!!

    回覆刪除
  6. 我反而唔係太鍾意將啲嘢掛住,我鍾意放擺設多啲。

    回覆刪除
  7. 我同你一樣...好多mimi o係我枱...不過我唔係中意mimi架..低有好多佢o既擺設..所以成枱都係

    回覆刪除
  8. Karen : 咁係因為我張枱大o左d d 咋ma , 你咁忙.... 好快就可以過到一日呀   好姊妹GG : 多謝你先, 你confirm o左幾時考完試呀 Ivany/ 幸福小女人- Diana :hehe.......所以都擔心他朝有日離開地獄都唔知耍pack幾多個A4箱 咪咪吉 :  唔知龍少知唔知你o地有冇 "奸係"呢  不過你o地兩個我都like去睇 Pinkberry : 咁你擺d o羊呀 ? TanTan : har......d 人走唔清嘢嫁 如果前人留d嘢唔係我杯 , 我唔會留低嫁  你太好人了

    回覆刪除
  9. 禽日終於知幾時考試喇 ~最遲果科係15 may考完 ~~~~

    回覆刪除