2007年5月3日 星期四

$138 鵝肝餐

呢篇blog係引用至紅腫眼

大少奶......

因為佢話見到雜誌介紹好抵, 所以巧想試……咁橋我上個禮拜就去左呢樹食

, 所以本身諗住遲d先寫食後感嘅我就快d打起俾大少奶睇 (大少奶: 你睇我幾
)

呢間嘢叫macro's, 舊年仔媽就响呢樹慶祝母親節(因為仔爸記得佢識得個老細, 所以要去俾面俾面試吓),  唔知係唔係上次去嗰陣係平日(i.e. 星期一至四), 入坐率只係得4成到,間餐廳响聖地牙哥酒店地鋪 (佢之前山林道都有間, 巧想去, 可惜已經摺o; 另外黃埔都有分店), 地方唔係巧大, 裝修幾一般, 不過食物同service ok, 而且仲間唔中有人响樹唱歌

tim, 當時6個人食o左千幾蚊……

最近同大少奶一樣見到佢嘅廣告, 特價$138 仲有coupon tim, 於是上次去西環食飯之前就

亞仔去食law, 之後攪掂晒d project 我要relax
,
又見巧耐冇date honey
,
所以決定
date honey instead of 亞仔去食 (o左亞仔, 話俾佢聽佢又話想去食,
可惜佢响我想一定要食嗰日要
farewell 同事, sorry ,下次先啦
)

由於上次嘅經驗, 我本身冇諗過要book , 不過honey 問到, 咁咪

book table for 2 @ 8 law......好彩有book , 居然 full house
(
唔知係唔係星期五同埋山林道嗰間摺o左既關係
), 所以我obook o左都要等10-15分鐘先有枱, 而佢都巧識做俾張 “car o

我同
honey 都係叫 $138 + 免費dessert coupon, 然後再 + $30 叫多個法式田螺 , , e 家去相 :-

Table setting -- 唔靚嫁, 似一般level 嗰隻嘅扒王啦

我「飛佛」龍蝦湯 -- ok, 但係 rich多小小會好好多

+ $30 叫既法式田螺 -- 熱騰騰的, quite nice

前菜
-- 不過不失, 片多士是脆的

主菜
 -- i) 牛柳 ok
,
好淋呀
, 叫佢6成熟for overcook 7成熟啦, 點知真是得6成咋, 仲有血呢, 弊我唔太like食咁生嫁 ii) 鵝肝 yummy
,
$138價錢有我小半隻手掌咁大真的唔錯呀 iii) 天使麵 唔得呀,
點解上碟變
o左粗條麵, 仲要又凍又硬又冇味, o左一口就唔食lu

甜品
-- i) 心太軟 暖暖的好味道
,
可惜食完件牛柳&鵝肝已經巧full
,
所以只係食到
1/3 ii) 芝麻雪糕好一般, 巧似牛奶公司嗰d, 其實用心太軟作為甜品已ok, 唔明佢點解要加個雪糕law, prefer 佢加blueberry 同埋小小士多啤梨做decoration law

Coupon
送既甜品 -- 我太飽冇食到, honey佢都巧飽, 不過佢件件都食od d, 佢話件件都好味喎

服務 -- Good, 個經理 Ben Chan nice, 成日笑笑口, 俾錢果陣我俾少$40佢都巧nice 笑住repeat o左個總數我聽instead of 話我俾少o
 
佢問我
o地有ocomment, 咁我就話d意粉巧唔得law
,
希望佢會改善吓
law, 佢仲俾o左張卡片我o, 叫我obook 枱搵佢tim

Overall 評分 (5粒星係滿分)

: 3.5

(
同舊年比
, 我覺得舊年好味d, 唔知係唔係舊年係正價同埋有仔爸個朵, o地舊年仲送o左個母親節蛋糕俾仔媽)

Honey:

其實佢張相影
食物
d餐具靚好多 (我記得上次都靚d) , 今次就有d茶餐廳feel, 同埋full house 人多就幾noisy , 不過以$138呢個價錢而d食物有如此質數, ok ……

不過建議唔好同情人响呢樹食飯做慶祝law (因為個feel唔得ma), 不過普普通通食飯就ok


沒有留言:

張貼留言