2007年5月3日 星期四

我只想身體健康

前日開始已經覺得喉嚨痛……

由於我一喉嚨痛就巧易病, 所以巧後悔呢個weekendoM記嘅熱氣三寶

 
(i.e. 炸薯條、麥樂雞同埋炸雞翼), 同埋坐我隔離個同事早幾日開始又病 (整天的咳)…..所以我真的病倒了
+
……iya,
仲要响呢個critical time tim

琴晚本來約
o左同學仔放工一齊返學讀書都要放o左飛機, 返到屋企就

最近身體的確唔係太好......之
前又發覺雙眼有小飛蚊…….考完試要去做body check呀

呢個時候令我諗起藍亦邦首歌

:……我只想身體健康…….


5 則留言:

  1. drink some salt water la...will feel better ga, or drink some honey water la. 身體健康係好重要架。Take care.

    回覆刪除
  2. 大家都要小心身體呀~

    回覆刪除
  3. 你仲要考試 & 同我見面食飯架...快d休息, 早d好返呀 ~

    回覆刪除
  4. 我都係咁話....咩都係假, 最緊要身體健康

    回覆刪除
  5. Pinkerry ~~ 粉紅莓 / Karen : 多謝關心呀   希望大家永遠都身體健康 咪咪吉 : 加油!加油!加油! GG : Twins GG 約會 期待-ing  

    回覆刪除