2007年5月28日 星期一

沒有鵝肝的晚餐

琴晚巧想食鵝肝既我又冇得食

……因為我想去亞so介紹旺角果間, 但是果陣已經成十點……亞仔當然打蛇隨棍上話太夜
唔過海第二日先至食啦

於是我o地就去o左天后, 行行吓見到「天后喇沙」呢間鋪頭, 覺得個名巧熟

, 巧似d magazines 有介紹過, 於是就入去試吓啦

嘩蟹......
o地包場呀, 哇哈哈 (當時約10:30pm 到啦), 好等我e家去片啦 :

亞仔既黑椒牛扒(6oz) 撈起$58  ==> 1-4級辣, 佢叫o3級辣, 而佢呢個辣精食完都話ok辣喎, d麵係凍食, ok咁啦, try o左件牛扒, 味道唔錯, 不過韌od d

我叫既羊架喇沙 $482支架; $66 3 ==> 我叫o0級辣, 味道唔錯呀

另外叫
o左個乳豬脾串 $13 ==> 味道ok咁啦;  同埋杯凍柑桔蜜 $17 ==> 味道唔太差可惜唔夠凍

 

總體呢間野都不過不失啦

同場加映
: 另類甜品 @ 甜姨姨

覺得個名幾cute, 於是行去睇吓, 見到有d名星相又見到d宣傳廣告話 「亞旺湯丸」, 於是就試吓啦~不過間鋪係超級mini

我叫既「亞旺湯丸」$25
, 湯丸一般 (我覺得d糯米淡od), 但是個芒果汁都ok

亞仔叫既士多啤梨豆腐凍湯 $20, ok得喎~

o地第時多巧夜想食甜品又多o左個既地方啦

=========

後記: 天后喇沙 -- http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=13365

 


6 則留言:

  1. 個間喇沙點去嫁? Ivan 好鐘意食, 我又嗜辣, 啱哂!

    回覆刪除
  2. 乳豬脾串 $13 好似好味咁wo!

    回覆刪除
  3. 你好!多謝你黎我度踩場呀 我識得另一個又叫GG的,你地有冇關係架?

    回覆刪除
  4. 我中意食叻沙....好正wor...辣仲啱我呀!

    回覆刪除
  5. Ivany : 呢間野响天后條天橋附近, 你可以睇去呢樹睇吓 http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=13365 Cindy : 幾好味呀, d黑椒味巧濃呢 vyvy : 哇哈哈, 我o地係浮誇twins GG係我好姊妹呀, 我o地巧快相認啦 TanTan : 咁你可以去試吓呀, 但係唔可以食太多喎

    回覆刪除
  6. Honey : 多謝介紹

    回覆刪除