2007年5月18日 星期五

謝記魚蛋粉

响4月尾既星期六, 本身諗住同亞媽食tea, 後來心血來潮去o左都大大話話冇食10年嘅謝記魚蛋粉……裝修同10年前一樣舊舊、灰灰暗暗的, 同埋仍然巧早關門 (@6pm)……

點知d食物, 令我失望-ing

亞媽嘅魚皮雲吞粗麵
, o左粒巧一般嘅魚皮雲吞, 亞媽話d粗麵又係巧一般

我嘅魚蛋墨魚丸河, well d 魚蛋所謂嘅彈我反而著得有d, 同樣又係巧一般law

由於冇我至愛炸魚皮, 所以叫o左炸腐皮卷, 見個樣都幾ok…….., 點知係凍晒

well, 俾我揀, 我會prefer :

同响香港仔起家嘅南記
, d魚肉春卷巧巧味
;

另外潮苑嘅牛肉餅都
very nice

潮興嘅魚蛋、片頭同手
"碌" 魚麵

仲有唔少得嘅筲箕灣安利
, YO……佢嘅片頭腩河撈, 回味-ing

……

仲記得細個嗰陣謝記魚蛋粉巧出名, 但是……難道當真不進則退?!


5 則留言:

  1. 我都好鐘意食筲箕灣o既安利架......試過lunch專登搭MTR去食添....

    回覆刪除
  2. 魚旦牛腩河好多地方都好好食!

    回覆刪除
  3. Karen : 係呀, 佢你「賣飛佛」 Ivany : hehe, 對我o地呢d港島人來講, ok 啦 Cindy : 仲有邊樹好食呀  你同我去食呀

    回覆刪除
  4. ॐ黑芝麻娃娃ॐ2007年5月25日 凌晨12:28

    筲箕灣o既安利同 香港仔嘅南記都係我以前既假日至愛呢

    回覆刪除