2007年5月1日 星期二

小BIG C

哇哈哈

, 之前仔媽同好姊妹GG都有提及過Jusco e家有泰國食品節
,
有我巧like mama米粉, Lays 薯片……琴日lunch time 就同小桃子同埋鐡人一齊去掃貨, 去到令我有小小BIG C 感覺呀

你睇我$65
就可以掃一大袋貨
, d 米粉同埋之前舊同事送嗰d, 夠我食一排lu……

p.s. 不過我冇賣到
d飲品呀, 好姊妹GG......得唔得呀


6 則留言:

  1. mama米粉也是my favorite!

    回覆刪除
  2. 得唔得?? 我未飲過架, 不過我估d榔青水應該ok卦!我只係city super度買過 ~!

    回覆刪除
  3. 我比較鍾意食日本嗰啲野食多啲,泰國嗰啲我興趣唔係咁大呀。

    回覆刪除
  4. 咁我又要去掃貨喇!

    回覆刪除
  5. 因為我搵到 第2間 d泰國嘢仲平, 所以都唔係買太多咋!!

    回覆刪除
  6. Madame Pi : 係呀係呀, 佢巧巧味 GG : 我同事琴日買o左椰青水, 佢話ok喎, 所以我都會買d試吓先 Pinkerry : 我都鍾意食日本啲野嫁......你睇我咁 , 所以o羊都like食 Tan Tan : aiya, 你要control 吓, 一次唔好買咁多......巧驚 你又買幾箱呀   咪吉吉 : 你介紹呢間响荃灣嫁 巧遠呀, 不過佢除o左印尼仲有泰國嘢嫁

    回覆刪除