2007年5月17日 星期四

The grill @ Grand Hyatt

一個唔like食西餐的人卻 like 食BBQ ......

原先plan o左同佢去

「慶公宴」食私房菜, 點知睇完亞so介紹呢到既BBQ buffet dinner 之後見佢有d, 又話自己like食BBQ, 所以我要轉plan訂呢到.....好彩仲request到個泳池邊既位

記唔記得我上次跟亞so去食既喜萬年呀, 大家估吓我今次既comment 係點呢......

.......................

........

...

好, e家去片啦

 熱騰騰既包包, 好味~

 snap shot 吓個場, no wonder 果日係平日都差唔多full house~

 品種巧少既海鮮, 個龍蝦同田螺都巧甜, 其他一般~

 Salad bar, 一般啦~

 又係品種唔多既BBQ食物......失望-ing, 巧多都燒燶o左, 但是果樹巧鬼死黑, 攪到食o左入口先知d味好苦~

 ok 既生果~

 Dessert -- 除o左個go go 力ball ball, 其他又係失望-ing, 佢同Tiffin冇得比law ~

 同場加影: 送俾亞仔既4G PSP Memory stick 同埋一封給亞仔的情書~

我o地仲order o左 jar "檸檬特飲" ($160) , 好好飲  ummm....兩個人食o左$1,200呀 , 但是個price同個食物質數&種類比唔係咁match law 不過我o地都食得開心既, 叫做"食view食service" law


12 則留言:

  1. 你真係出關出得好開心喎~ 難為我....讀緊都讀唔入腦 ~

    回覆刪除
  2. 出左關都仲咁頭痕?? 難為我呢d都唔知幾時先可以逃出生天呀~~~~

    回覆刪除
  3. 等你分享

    回覆刪除
  4. 我都有睇嗰集, buffet 真係幾吸引!

    回覆刪除
  5. BBQ唔啱我食架!

    回覆刪除
  6. 黑森林我下星期會整....佢6月會出父親節蛋糕款式, 聽張sir講希望特別d喎

    回覆刪除
  7. 究竟d野食同個環境 o 唔ok呀 快d講啦

    回覆刪除
  8. 好姊妹 :  大家咁話, 我都係讀極都讀唔入腦  咁你幾樹考完呀 Karen : 頭痕係因為一返地獄就開埋d超無聊, 極低能既"捨膊"大會 露絲 : 唔好意思, 剛剛post o左......其實琴晚打好晒, 可惜臨post個吓Yahoo 又死-ed , 攪到今日又要再打過~ Madame Pi : 我o地咪因為咁而吸引o左去食law Ivany : sigh......琴晚1am打好晒又死-ed , 嗰陣又好 , 所以今日先再打過law Cindy : 唔緊要, 呢樹唔多巧味咋, 唔洗 .....遲d我o地不如去食 正 嘢啦呀 Karen : 你有邊個cake想整呀? mRS cHenG'S LiFe : 我覺得唔係太得law    

    回覆刪除
  9. 依!同我年前食過的水準差好遠喎 不過食得開心最緊要啦

    回覆刪除
  10. 好貴好貴好貴啊! 其實我都唔like bbq, 因為肉多菜少, 又熱辣辣~ 2個人一齊食乜都開心喇!

    回覆刪除
  11. 露絲 : 唔知係唔係呢期俾亞so介紹完多o左人去有關呢 vanlily : 你知唔知我e家 "肉痛-ing" 因為物非所值ma

    回覆刪除