2007年5月7日 星期一

進入緊急狀態

閉關兩日巧miss各位呀

 

剛剛用o左一粒鐘shop o左部份blog友嘅blog呢

嘩............你o地 update o個blog 既進度

勁過我讀書既進度呢
你o地巧有效率喎

但係本人就進入

緊急狀態

e家又cuto左2日假, 即係閉關日少o左, 但係d 書溫完

轉個圈就會唔記得o左..................

 

唉...我e家個心情 = [  + +  + + +  ] * 9000

 


5 則留言:

  1. 哎吖, 睇blog會心散架......快d去温書啦!

    回覆刪除
  2. 我只會溫到咁上下我去巡視一下人地既blog~~~ 咁會比多d心機架 ~ (因為我要用電腦打野黎溫,d notes好唔全面呀 ~~)

    回覆刪除
  3. 隻馬騮好搞野XD

    回覆刪除
  4. Madame Pi / Ivany : Yes mum  (我同好姊妹GG一樣都係溫到咁上下先去探你o地咋 ) GG : 大家咁話, 5月15日之後我o地就會好free 蠍 : 你可以去呢絛link 到睇吓呀, 巧多cute 公仔  http://www.hk-laufamily.com/icon20.html    

    回覆刪除