2007年5月24日 星期四

得得地與低低地

唔係話溏心風暴嗰個得得地.......

而係琴日見到TVB個仔鄭家穎响apm office lobby 到拍野.......話說小桃子放o左工一陣之後打電話

報料
, 由於佢唔係我飛佛
,
本身都冇o羊興趣去睇.......不過聽到佢把聲巧開心咁, 況且又要留响地獄同個同事影散水相 (佢琴日last day, o地呢期個個走都會同主腳响地獄影d 「超低能, 極攪笑」既farewell相留念), 所以見仲有時間咪去 8 8 law

e.......look 都得得地
, 而
講野都nice nice , 本身冇諗過同佢
既我响小桃子影完之後個心變得
15/16 tim

於是.............

點知佢開始roll, 攪到我o地兩個巧似d懷春少女咁等佢o地個idol一樣 (不過, 我已經一把年紀, 比較

......) 好彩中間停機, 就示意我想同佢
,
佢就點頭表示冇問題, 仲話我想影嗰度會背光, 叫我o地轉個position影, 佢仲踏我shoulder 呀
...................
我影完之後番地獄同其他同事show off tim, e家事後都覺得自己幾低低地


10 則留言:

  1. 佢個樣好後生喎!

    回覆刪除
  2. 哈哈, 有次響旺角見到佢同周麗淇係架車度拍嘢 都幾靚仔, 不過周麗淇就~~~

    回覆刪除
  3. Madame Pi : 係呀, 但實際年齡巧似 > 35 lu  (  如果佢係吳彥祖 / 古天樂 / 劉華 / 偉仔 我會開人巧多同埋癲-ed law  ) 咪咪吉 : 我覺得通常d男明星真人會good looking過d女明星 傻婆 : 你好呀  你是他"粉絲"

    回覆刪除
  4. 好開心wor, 見到明星 ...   GG: p.s 你個芒果糯米糍係用蒸定係叮嫁 ? 加粉時記得係打開個芒果汁盒再平頂(唔係剛好250ml) , 如果 蒸個時記住要用枝牙籤試下佢熟先好wor, 因為我用個碟係平底可能時間會比你短!  蒸好記住要放涼一陣先開始包, 熱個時一定係好sticky嫁; 記住隻手套要加少少油落去wor ... 試多次啦

    回覆刪除
  5. 好搞笑呀..係寫得~~ 地獄o係觀塘架?

    回覆刪除

  6. 我都幾鐘意鄭嘉穎 , 我有個男同事好鬼死似佢架 ……. 你 add 左我未呀 ?? 我 o 係公司上唔到 msn 所以唔知 ….

    回覆刪除
  7. 佢其實都幾靚仔啊~ 最緊要係, 心底(比較)好! 同到佢合照咪幾開心! 點會低低地喎

    回覆刪除
  8. harlow! 你好, nice to meet u! 年多前係langham 見到佢拍戲,可惜無帶相機,影唔到,你就好la. btw, 佢幾靚仔,不過瘦d。 

    回覆刪除
  9. Ivany : 如果佢係吳彥祖 / 古天樂 / 劉華 / 偉仔 我會開心巧多同埋癲-ed law 多謝你提供技術指導呀  我d粉的確落得剛好250ml咋  好, 我會 搵日 再試 TanTan : 係呀, 我的 地獄在觀塘 Vanlily : 佢心底好唔好我就唔知 , 不過起碼唔會係 "臭吋" 啦 都得媽 : 你好呀, 多謝留言  係呀, 佢又黑又瘦~

    回覆刪除