2007年5月26日 星期六

畢業旅行之南丫島一日遊

今天天氣
~

之前d天氣一路都唔係太好, 都擔心

要取消嫁, 好彩冇落雨
(係熱
同焗d)law~

巧開心! 巧開心!大家hehe hea hea, 開開心心咁玩o左一日呀, 我真的巧高興可以認識到呢班同學仔呢

好, 等我summarize呢個短短的one-day trip 啦~

第一站: 飲茶@大會堂美心皇宮

好味呀

(多謝同學仔Q早到霸位
)

第二站: 行山 + 亞婆豆腐花

的確巧山水呀 响咁熱之下食番碗冰凍豆腐花, 的確巧C服~

呢段路一d都唔難行, 只係琴日焗o左d law, 如果秋天行會巧正呢~  本身想去風力發電風車到睇睇, 可惜唔係太夠時間呢, 下次一定要去呀~

第三站: 天虹海鮮酒家

好味!好味!好鮮味 佢連咕嚕肉同炒飯都好yummy 

第四站: 香蕉大飛

回程搭天虹免費既ferry, 當返到維港嗰陣突然"拋"得巧鬼死高, 簡直有離心力呀, 我o地成班 "中女" 响樹

"we 哇鬼叫"
, 相信其他搭客會覺得我o地呢班"中女"巧低B law, 哇哈哈

第五站:  吹水@諾士佛台

雖然一半人走o左, 但是有時小d人吹水會易d law

======

P.S. 琴日我影o左79張相, 可惜唔可以upload住, 因為部機唔係我嫁 點解自己明明拎o左 相機出來都唔記得帶嫁


6 則留言:

  1. 南丫島我本來都想同朋友plan去,但係天氣開始熱,唔去law!遲d秋天先攪!

    回覆刪除
  2. Ivany : 多謝關心呢 果日又熱又焗呢......不過真的好彩唔落雨咋 Cindy : 係呀, 秋天去會c服巧多呢

    回覆刪除
  3. 我想問下你知唔知點解多左好多叫"不公開" 既私人回應

    回覆刪除
  4. Ivany : 我呢期攪緊d秘密組織, 所以有d bloggers 俾o左d "私人回應" law

    回覆刪除
  5. 露絲公關手記2007年5月28日 晚上7:09

    咁熱行山都仲頂得住,已經好叻喇 想請問天虹海鮮酒家响邊架?

    回覆刪除