2007年5月30日 星期三

遲來的5月の星生日飯 -- 彈蛋糕

唔緊要啦, 有心唔怕遲ma

(籍口-ing
)
在此補祝同學
C日快樂, 身體健康
仲有我既亞仔都有份啦

起初想去
TST妹記, 但係openrice d comments 唔太巧, 諗吓果日同亞仔去食都係一般, 於是問吓亞仔: 妹記 vs 彪哥, 佢就話彪哥 (一來近我o地放工
,
二來d又近d「將中」友ma
)

o12人叫o102湯加一細窩魚蓉粥, 味道依舊ok 好味

, 最正係嗰個金沙翠玉瓜, yummy yummy
,
成圍埋單
$1428, 價錢ok啦…...不過個tiolet 就超級
ok law
~

o左第一味starter, 之後我都唔方便影相, 因為d餸一到成班友已經起筷
,
攪到我唔巧意思叫
停啦

 

席間又傾到【生老病死】呢個問題
, ed病真係uncontrollable,

同場加影
: 美心彈蛋糕 (原本想整木糠蛋糕, 可惜自己太lazy lu
)

原來個彈蛋糕係大少奶
整得巧多既得戚風蛋糕
, 上面加o左一層薄薄的吉士同生果就攪掂!  佢另外俾o左一小盒雲呢拿cream, 切巧就淋d雲呢拿cream上去食……

o地連點折開d package 都攪o左一陣子, 超爆笑

呢個彈蛋糕食落都幾巧味嫁

+
, 成件蛋糕都唔多cream,唔會覺肥膩呀~


17 則留言:

  1. 成舊水買個雪芳蛋糕!!! 我整十個比你都得喇~~

    回覆刪除
  2. Vanlily : Yeah! 多謝晒先喎 , 我幾like食呢個cake嫁

    回覆刪除
  3. WAO... 好大個, 味道同 texture 如何? 會彈??

    回覆刪除
  4. 露絲公關手記2007年5月30日 下午6:05

    好似幾多生果咁喎

    回覆刪除
  5. 仲以為真係咁大個

    回覆刪除
  6. 我下次整比你啦

    回覆刪除
  7. 呢個蛋糕個盒我唸值$50.....如果唔係都唔明點解要咁貴囉.........

    回覆刪除
  8. 我今日都整咗呀, 你都試吓啦~

    回覆刪除
  9. 美心dcake 而家咁攪笑架!

    回覆刪除
  10. 係呀 現在d病好多  人都好易死  仲係卒死個隻  所以要平衡自己現在的生活  即要適當的享樂 

    回覆刪除
  11. 都得媽 : 兩三個人食就會覺得大個law, 我o地一班人就只可以係咁易食吓咋  因為唔多cream, 所以我幾like d 味道喎 (佢有d似紙包蛋糕呢) 露絲 : ok啦, 因為我like食芒果同士多啤梨 Ivany : 個包裝咪巧大份law 大少奶 : 巧呀!巧呀! 多謝大少奶先 Karen : 係呀係呀, 好似vanlily話個蛋糕值$10, 咁美心個名就值$38啦 咪咪吉 : 留番件過我食啦 Madame Pi : 唔係咁又點可以吸引我呢d貪得意既(無謂)人買呢 Pumpkin 南瓜妹 :  贊同及時行樂!.......我只想身體健康  

    回覆刪除
  12. 我都想試呢個彈蛋糕呀,但係成日都賣晒嘅。

    回覆刪除
  13. 個蛋糕好搞野喎!又叫彈蛋糕,咁搞笑

    回覆刪除
  14. 我都想試吓個"彈"糕呀

    回覆刪除
  15. 呢個蛋糕-----見美心出左廣告好耐-------未有機會試呀 見你咁寫--------都值得一試

    回覆刪除
  16. Pinkberry : e....我經過親d美心總有last one 响樹呀  如果你真是巧想試, 搵次早一日落order law vyvy : 就係咁吸引我呢d貪得意既(無謂)人買呢 TanTan / mRS cHenG's LiFe :  約到多d人一齊食就可以一試呀  
     

    回覆刪除