2007年5月23日 星期三

G計劃

之前講過出關之後巧多野想做,  多到要"r"多篇blog, 好等我list 出來先

學攝影
已經報o左工聯會既「實用數碼 / 菲林相機班」, 611開始上堂, 想學攝影既原因係見到其他bloggers post d 相巧鬼死靚, 自己就成日手震震, 所以就巧想學吓law……巧想買部單鏡反光相機, 但係又怕3分鐘熱度, 但係自己部DCn年前既canon, 300萬像數, 已經冇用成年 (平時post 出來d相係用k800i 手電咋)……好彩可以問大學同學J借住佢部舊機用住先, 唔該晒

學整餅
又係報o左工聯會既「西餅、蛋糕製作精選實習班(), 613開始上堂, 好鬼死抵….十堂包材料收$1,026 (discounted), 即係平均每堂$1003粒鐘, 非常ok , expect會整到巧似COUPd咁正, 不過想學吓d basic technique, 你知我啦……仲响cooking nursery 階段

 

吹吹水之前都講過我要巧巧珍惜所有既朋友, 所以考完試, tiger  + crab 都約番d朋友出來吹吹水
,
由下星期吹水活動正式展開
:


    26/5: 畢業旅行 I 1-day trip (其實起初我o地係攪21夜北上袓國既海泉灣 / 長"龍" 嫁, 可惜我o地太遲先confirm , 上禮拜五呢2間酒店既package已經full law

    ,
    唔知仲可唔可以遲d再攪過part II
    )
    28/5: Ladies nite

    29/5: 大學同學既5月之星

    生日飯
    (亞仔都有份)

    31/5: 希望攪得成既dating

    4/6: 地獄同事4/6燭光晚會 (……之慶小桃子牛一
    )

    5/6: 同事超級吹水大會

    6/6: 舊舊同事極級吹水大會

…………

….

仲要約Patsy  k

同埋約中學同學呢(女友s結婚後我o地成班都未齊腳食過飯呀), 仲有師兄J同埋一大班同事及舊舊舊同事呢~

 

e…..來緊3個禮拜五又要幫人上堂(順便8), 30號又要去聽美容講座, weekday咪成日都見唔到亞仔law

 
BBs
oB同埋嘔奶B, 我仲未探第二
wapi (
即係我張相個B), 曉琳同埋澄澄豬, 我巧misso地呀

 

做『人』大計 大家唔巧誤會我想未婚生仔
,
而係我想脫離地獄, 做番個

 
FRM
已經俾o左成4千蚊去報考, 因為冇錢, 唔可以讀雞精班lu……而師兄J同埋CRM個亞sir都話我o地自修應該係no problem (之不過佢唔知我係隻lazy
,
o羊自發性
), 希望e家有幾位同事去讀, 可以問到d updated 既料啦……

仲有之前既07/08預算案, 我要做番多d運動,

令自己健康d~

希望以上d計劃可以全部上車, 落實執行啦~

 


沒有留言:

張貼留言