2007年5月22日 星期二

開心星期天

呢期既我有d似李超人feel......『富貴於我如浮雲

我並唔係巧似佢咁有米, 而係最近所見、所聞、所受、所感令我深深體會到

身體健康既重要!!

現實既我要為五斗米而折腰, 要為

而煩惱......甚至為身邊周遭既事怨天尤人

但是, 愈來愈覺得與其成日攪到自己咁唔開心, 我

只想健康既身體, 過平淡簡單既生活......唔想激壞自己, 所以小小樹都要令自己開心d

就好似剛剛既weekend過得巧普通, 但是都巧開心:-

 同亞仔合力辦o左件小事

 買o左返工件衫俾自己

 買o左條belt俾亞仔

 參加巨B女3歲生日party , 佢e家唔再巨B lu, 又巧怕羞 , 不過同場佢仲邀請o左8-9個nursery d 同學仔, 仲有d 朋友既BBs......嘩, 巧多BBs, 好好玩呀  

(p.s. 生日會 d相要遲d先有得post)

 終於睇o左「GG俠」lu  雖然劇情一般, 不過都巧開心

=====================

後記 : 唔通GG唔再浮誇 咁又唔係......我對生活仍有d d 要求既 (e......咁即係你自己講晒啦 )


3 則留言:

  1. 露絲公關手記2007年5月22日 凌晨1:29

    第一個舉腳認同『身體健康既重要』呢句呀

    回覆刪除
  2. 身體健康真係好重要架。

    回覆刪除
  3. 依家病左,唔會去戲院睇戲,唯有等出DVD!

    回覆刪除