2007年5月2日 星期三

向考試出發

51日到15要閉關

, 之前响07/08預算案中講過呢段閉關期
唔可以寫
/
blog, 不過我又驚自己太過control 自己反而個心會掛住掛住
,
加上我請o7個工作日來讀書, 其他同學仔都冇咁請法, 所以得自己一個人一定會好似上個sem 咁悶到癩
,
而且兩科之間都有幾日break, 所以我估自己都仲可以响閉關期間每日俾自己用d d 時間上來探吓d blog 友們
,
不過未必可以巧frequent咁探你o地同埋回覆留言, 請見諒

不過响地獄打o左巧幾篇之前想寫嘅嘢將於呢幾日慢慢post出來, o地可要繼續留言俾我喎

, 我一定會慢慢回覆呢, 516大日子, I’ll be back …..

期待-ing

考完試之後可以去shopping, physical,  去食個正buffet, 去探BBs, 去扮靚, 去學影相, 去整甜品, 去date 朋友 (包括好姊妹), 去唱K…..

跟住就再溫書for 11月嘅公開試……

===========

p.s. 不過今日巧唔c服呀, oh god......唔好就考試先來病呀


6 則留言:

  1. 加油 ! 我就無你咁好有得請假去讀書 ~~~~

    回覆刪除
  2. 努力呀! 有時間就留一糕字比我啦!一粒字就夠,比我知你有探過我嘛

    回覆刪除
  3. 加油呀, 有時考試都要輕鬆一下 ... 不過唔好怪住一邊溫一邊勁食零食呀, 知冇?

    回覆刪除
  4. 我等你一齊去食 buffet 架! 努力!加油!

    回覆刪除
  5. Tan Tan : 多謝你呀 好姊妹GG : 其實我d同學仔大部份都唔請假嫁, 可能係我太 啦, 覺得唔夠時間讀呢 大少奶 : 你放心, 我一定會  因為我係你粉絲呀 Ivany : e......你又會知我買o左袋零食嘅  不過e家病o左唔敢食lu Honey :

    回覆刪除