2007年5月13日 星期日

Mums' gathering (附餸菜)

今日係母親節

在此祝所有母親
日日都快樂
, 日日都身體健康

雖然呢期要閉關, 咁响母親節, 我 " tiger + crab" 都同亞媽慶祝......而且今年仲係首次同

2位媽媽 -- 我亞媽同仔媽 --  一齊慶祝,
一劑過唔洗煩......佢o地仲係首次見面tim喎

作為亞so 既「粉絲」, 今晚我o地會去佢介紹過既

喜萬年到食, 呢間酒樓以前响中環返工嗰陣都會間唔中搭的士過去食, 價錢巧抵 (同中環同金鐘d酒樓比) 而食物都"得得地"咁啦, 唔知今晚去食亞so推介又如何呢
勿切留意更多詳盡報導
  .......

......繼續......

==============================

好, 我o地e家去片 :-

 <-- 亞so 推介: 會閃燈的脆皮乳, d皮的確脆巧 (平時星期日特價$200/隻, 不過呢日梗係做番正價$400/隻啦)

 <-- 個部長話亞so都有食既 "梅菜芥菜膽" , ok 但好細碟 (份量係1人得1條)

 <-- 金錢, ok 好味......$10/件貴唔貴呢 ?

 <-- 亞so力薦既天富羅班球, well...都ok 但冇想像中咁

 <-- 個班球二食 : 古法炆...好一般

(以上兩小碟班球要$280)

 <-- 又一亞so 推介:  (唔記得o羊名),  隻都滑不過味道又係一般啦!

 <-- 個部長又話亞so都食既 " 蓮蓉焗布甸"......e, 巧甜呀我覺得『鳳城』既 "蓮蓉焗布甸" 好味好多law~

 <-- 每位媽媽都有既小禮物

 <-- 哇哈哈, 發花癲既我梗係送俾每位媽媽啦 呢盆係亞媽既, 仔媽嗰盆唔記得同佢snap shot, 佢嗰個係flowers in tea pot, 好cute 嫁

umm.....總括來說, 我覺得喜萬年既晚餐一般啦, 7個人食o左$1600, 响呢d特別日子來講就唔貴, 不過冇我想像中亞so 推介得咁正law, 雖然我係佢粉絲, 但繼泰國美食同太安樓雞蛋仔之後, 我o地d口味又係唔同lu


沒有留言:

張貼留言