2007年5月11日 星期五

點解、點解、點解





......呢個係剛剛考完第一科的感受......

點解

點解

點解

........份卷同「放水堂」o的o野一d都唔同嫁

e......巧想

早知就唔洗閉關咁多日讀啦, 可以過隔離去 ma ~

唔知聽日有冇心機溫第二科呢


 

 


6 則留言:

  1. 要考幾耐呀?我六月頭考兩科呀。

    回覆刪除
  2. Madame Pi : 知道! Pinkberry : 我考埋下個禮拜二呀, 咁你要加油呀 

    回覆刪除
  3. 我想問 : 點解, 點解, 點解我地2姊妹既命運係咁相似 (我都係禽日考第一科) 都係撞鬼的,鬼死咁深, 我就咩水都唔放.... 合格我都還神了 ~

    回覆刪除
  4. GG~ 哈哈, 我考完試, 你都快d努力d啦~!

    回覆刪除
  5. 加油啦, 唔好理佢住, 唔好影響下一科呀

    回覆刪除