2007年8月18日 星期六

手手日6周年

呵呵呵

今日係

 8月18日

係我o地手手日 

6周年的日子

沒有浪漫的慶祝, 只有食食食食, 哈哈!

第1站 : shabu shabu @ repulse bay hotel

來呢樹係因為亞so之前介紹過, $99 任食1粒鐘 shabu shabu

以咁既價錢, 地方同服務, 都算ok啦

不過個table setting 同我想像中差o左dd咁啦 ~

我o地每人食o左4碟, 連埋附送既1碟菜 & 烏冬, 巧巧飽耶~

普通的table setting......你看個爐幾屋企feel  不過成個埸得2枱咋, 巧寧靜耶~

佢o地個service的確好好呀 +

酒店外的風景 ~

第2站 : 睇戲 @ 又一城 

終於去睇 【5

級大鼠】呀, 巧巧睇巧巧笑啦  +

第3站 : 豬潤麵 & 加映多 @ 深水埗維記咖啡粉麵

之前見亞so同我Baby

Ivany都介紹呢樹, 攪到我心cc, 其實我唔多like食豬潤, 不過呢樹又真係又幾好味同巧抵呀 ~

叫o左3樣野, $35咋

第4站 : 元朗大排檔

由於我o地係响元朗手手的

 所以我o地年年都會入元朗逛逛, 而呢樹就係我o地去元朗食開既飯堂 

喜歡來呢到係因為

抵食夾大件
, d小菜巧有鑊氣, 大家都知亞仔幾chinese嫁啦, 中式小炒係佢飛佛, 而且佢話呢樹既
避風塘炒蟹橋底辣蟹有得flight, 而價錢只需橋底辣蟹的 1/3  (即約$100到) 咋

而呢樹的

煲仔粥金牌炒蜆 & 咸蛋黃炒田雞/排骨(下圖右下角樣衰衷的, 但好好味嫁)等都係賣飛佛

所以我o地每年都會去呢樹一兩次嫁

呢餐我o地叫o左5樣野2枝氣水只需~$250呀

第5站 : 長沙灣松記糖水

由於B仔每況愈下, 我o地都唔太想食, 所以決定去之前响長沙灣見到既松記 (因為我o地只係巧耐之前去過Jordan果間咋), 去到我叫o左出名的幻彩明珠, 亞仔就叫什果水晶涼粉糖不甩

我o地覺得什果水晶涼粉巧一般, 原來水晶涼粉係無味的大菜糕

幻彩明珠糖不甩就幾ok

叫o左3樣野$40, 價錢是很ok啊

註: 我o地要等o左15分鐘枱呀

呢日我過得巧滿足呀

因為我成日都巧飽飽呀, 巧開心一日可以食咁多自己想去的食店吃野呀~

不過......我諗呢日的卡路里就

哈哈, 我o地的

手手日變o左大食日


沒有留言:

張貼留言