2007年8月9日 星期四

浮誇、浮誇、再浮誇.....的蠢豬

都話我係一個浮誇GG

居然7日內買o左3對

金色的鞋

上個星期買o左對玫瑰金的open toe 高跟鞋

(well 1吋對我來講算高啦
)

今日lunch time 又去o左 pat pat red

(Pedder Red), 其實之前去過都冇o羊心水

不過我o地日日响樹行咁聊, 見巧耐冇去咪walk walk 囉

點知見對金色鑲鑽既涼鞋e家四折, 又幾抵幾浮喎

由於買兩對有extra 10% off, d 婆仔心態又返o左來

起初睇中其他四折既平底鞋都冇我碼

最後見到對金色平底鞋啱我, 於是就砰砰聲掃埋佢攞果個10%

冇睇價錢

(以為都係四折), 俾錢都仲唔覺有o羊問題......

出o左鋪頭, 行o左一輪, 睇番張receipt

O...頂~

果對金色平底鞋得8折咋, 呢個price 响e家周圍都on sale 既時候都有啦

屎鬼咁求期為o左貪嗰extra 10% 而買啫

跟住先醒番起自己上個星期已經買o左對金色的open toe

作我個屎o羊, 咁多對金鞋

(註: 今日返地獄都係踏o左另外一對金色的斯文有跟鞋)

well.....冇計啦

, 我深信我真係天生浮誇

同埋太爛買了

(呢點真的要control吓啦)


18 則留言:

  1. GG Pedder Red 我今季都有買漆皮紅色既open toe呀!不過梗係唔止一吋跟啦 你諗下金色平底鞋係易襯既款色,其實都抵架 我都鍾意金、銀、玫瑰金既鞋!好易襯

    回覆刪除
  2. ok woo.......shopping is our beauty lady's privilege......no need to blame yourself woo....

    回覆刪除
  3. 玫瑰金 OR 香檳金都好靚.... 個跟...慢慢著下就會高...一吋一吋噤增高...

    回覆刪除
  4. 我上星期本來都買對浮誇平底鞋 可惜... 一千零一對兼未著就劃花咗~~~ 另一間睇中又唔減喎.... 黑屎人憎!!!!!

    回覆刪除
  5. 你咁靚 ... 著乜都係咁靚啦! 不過你有4隻腳, 買多幾對都冇所謂啦

    回覆刪除
  6. 金色???  我都有買.. 不過唔係今年.. 今年冇錢, 只買咗一對涼鞋咋. 

    回覆刪除
  7. 我都好鍾意金鞋架,總數我有三對。但係分開買,唔係好似你咁一 take 買囉。

    回覆刪除
  8. 我都中意金色鞋...襯衫好靚呀!

    回覆刪除
  9. 靚花Cindy收到通知!  

    回覆刪除
  10. 剛剛新聞話可能打得成 No.8! OL GG 好慘,星期六、日先打風! 我都要叫天皇買定野先!

    回覆刪除
  11. 喂, 提子太太有嘢宣佈 www.hk.myblog.yahoo.com/monica-grape

    回覆刪除
  12. Cindy終於有dd精神蒲頭啦  ! 炸 炸 炸

    回覆刪除
  13. 打風啦~3:30前~ GG你執野慢又慢得慢!好返屋企啦!

    回覆刪除
  14. 哈哈哈~~你唔要我要喇 因為我都係咁浮誇架 我孜係鍾意金色架  

    回覆刪除
  15. 喂, 點呀? 八號風球喎. 我都返到家啦. 觀塘站勁多人呀. 一陣報導你睇.  

    回覆刪除
  16. 幸福小女人- Diana2007年8月10日 晚上7:33

    好想返香港shopping ar~~~ 我又係鞋痴黎啦!!! 最鐘意買鞋~~ 我之前返香港係無印&日本買左兩對鞋都未著!!! 

    回覆刪除
  17. 3對....唔係化...... 重要係金色,你都好引起喎!!! 不過我都好鐘意金色鞋架....

    回覆刪除