2007年8月26日 星期日

唔合格的晚餐

琴日亞仔要响屋企睇波

佢終於裝o左NOW啦, 咁我o地之後d禮拜六咪要睇

, e家先係季初咋~

於是佢就call正在同媽媽 & 家姐姐shopping的我 :「煮飯我食呀~」

我 :「吓 ~ 」

仔 :「要睇波呀, 好緊張」

我 :「e.........好啦好啦, 見係你~」

仔 :「唔該晒」

(有幾緊張 ?! 琴晚又冇佢飛佛)

而我就

 又整 d o羊又簡單又好味呢 ~

本身諗住:

北菇蒸雞, 冬瓜炸魚片湯 & 蒸魚 (菇菇Babe教的) <--- 諗住再戰恐怖晚餐ma

臨去街市前, 仔 :「你上來先啦, 屋企有d餸嫁~」

上到去發現原來係.................

 魚仔 (仔媽已清理o左佢o地, 不過要

) ~~~~ 吓吓吓, 我未整過耶

 同埋冷飯一大碗, 亞仔話可以整
叉燒炒飯啊 ~

噢.....同我個planning有出入tim

諗住都仲可以

蒸雞, 所以先浸o左d冬菇先~

去到街市.................點解雞檔冇開既

完全諗唔道整o羊, 唯有買斤

菜心叉燒就返去......

就十分 "拿西" 地 整o左呢餐 :

你睇 : 個

叉燒炒飯好dry, 個北菇烚菜好淡, d魚仔煎到溶溶爛

噢......唔合格呀

唔合格呀

d comments 全都係我食第一啖既反應, 雖然亞仔冇出聲, 但係要你成日都食d咁既垃圾食物, 我都好過意唔去嫁

不過呢d餸全部都唔係當時我個心想整既~

後記 : 一路一路聽到佢 " e / O / wah / yeah " 既聲, 佢唔like既人入o左波又會走入來廚房住我話唔開心, well........菇菇Babe, 我亞仔都係細路仔呢


22 則留言:

  1. 哈哈, 你初初煮飯啊?  好多人初次煎魚, 係成唔到形添架, 會散哂. (我都試過)  你呢碟睇得到個魚形, 又乾身啊. 好好啦.一定會越做越好架.  煎魚一知道方法就好少失手架啦.  (不過有d魚本身肉質好鬆, 煎得好叻都會容易個邊位離骨架.) 下次煎呢, 你記得鑊熱少少, (均勻d熱佢, 唔好一下子好大火黎燒) , 油必要淌得勻淌到好潤, 煎魚不能太少油. 根住就放薑片, 有味就可以推開, 放魚(梗係唔好水滴滴, 之前用少少鹽, 胡椒粉全身抹勻就好ok, 唔駛好多.) 你未熟練,要一次煎幾條好難架. 一放左魚唔好心急, 聽到d聲好喳喳, 到魚腥味過左, 喳喳聲稍為收細, 就用鏟貼鑊咁鬆下魚頭魚尾, 鬆得開先好反. 又係唔好心急, 到聲細左, 變甘香味就又試下鬆下佢, 得呢,就開番大少少個火等佢收乾身d油. 就得架啦. (喂喂, 昨日廿五號...好似係雞檔清潔日啊.)

    回覆刪除
  2. 烏GG  第一:煎魚要魚抹要乾水、燒紅個鑊落油落片薑擦下個鑊、落魚後唔好郁佢,佢煎好一面就唔會黏鑊,先反轉煎另一面就唔會爛架喇 第二:你浸既北菇可以買攪爛豬肉蒸肉餅嘛 第三:炒飯炒得耐得滯,你可以加少少雞湯或水、約再一至兩湯匙左右炒就無咁乾 第四: 你唔識就打比我啦! 不過…誠意搭夠,肯煮已經好好架喇!繼續努力!(我初初都係咁上下架咋 ) 今次已經比醃肉煲湯有進步啦  

    回覆刪除
  3. 估唔到 同一時間我與菇奶奶一齊教你煎魚

    回覆刪除
  4. 咦? 係啊....幾乎同一時間呢! 只差幾十秒咋. 哈哈 (如果唔係今日有事返唔到崇拜, 呢個時間都留唔到言呢.)

    回覆刪除
  5. 無獻汁, 個冬菇就會淡 ~~~ 哈哈 ~~~ 下次都係少斬舊大叉燒吧喇 ~

    回覆刪除
  6. 嘩...你有大少奶比條明燈你...真係幸福...不過我煎魚都係噤家.... 北菇蒸雞都得gar

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年8月26日 晚上7:13

    初初煮係咁'拿西'架啦.. 我之前都係咁.. 不過依家有時都係咁!! haaaaaaa 有你肯煮俾佢食.. 佢已經開心啦!!!  味道都唔係最重要啦...  有大少奶, 菇菇姐佢地教路.. 你遲早變大C級呀~~ (唔係大C CUP呀..唔好諗錯!! heee)

    回覆刪除
  8. GG 傻龜,打比我怕乜唔好意思喎!歡迎你打比我呀 如果我唔方便就會唔聽,聽得就即係方便啦

    回覆刪除
  9. GG, 你條魚煎都咁爛都無所謂啦! 有愛心搭上啦! 不過講真呀! 我細時煎貓魚就是煎到你 咁架啦!  你當你個仔是貓BB囉! 呵呵! 你睇多d煮食的電視節目偷下師啦~~~~~我由細到大都是煮食節目的粉絲!

    回覆刪除
  10. 每個月的25號, 雞檔都唔開架!

    回覆刪除
  11. 其實已經好叻喇~~比著我~~可能我會話 :不如我買個豐富飯盒過你啦~~

    回覆刪除
  12. 十分喜歡收到你文送我的紫色花花圖案。

    回覆刪除
  13. 哈哈,  開始要加入我地烹飪既行列啦! GG加油呀!

    回覆刪除
  14. 其實睇個樣都唔差架喎。

    回覆刪除
  15. GG: 你好錫阿仔哦~~ 不過如果袁公子叫到我都會既~佢同你阿仔一樣...勁like 足球.. 睇波有如一切呀

    回覆刪除
  16. 煮得唔好先得人鐘意嫁嘛 ... 美女廚房入面你睇下個d雞手鴨腳既先矜貴家麻 ... 唔好灰心

    回覆刪除
  17. 努力... 下次再來過囉.....

    回覆刪除
  18. 大少奶 : 多謝技術指導  下次我 "tiger & crab" 會 你啦 ~ 菇菇Babe : 你同你的家嫂都好有我心 啊 , 好多謝你的菇菇技術指導呀 , 我下次會努力的 好姊妹 : 我有買多小小叉燒 & 燒雞翼看門口啦 Karen : ic, 快d叫佢fix番你個pc啦 臭屁JoYz : 係呀, 大少奶好錫我又肯教我呢隻索 呢 ~~~  <---開心-ing e.........你都識整北菇蒸雞, 都好叻呀 Diana : 仲有你教我呢  如果煮多幾餐可以係大 C Cup 就好啦, 咁我一定日日煮番佢7 8 9 10 幾味啦 珍妮仔 : 多謝讚賞 我會努力嫁.......不過我d慧根就 minicorgie : 我去到街市先估到囉 Karen : 亞仔都有講如果我唔想, 可以去買四方果 (= 飯盒), 不過我又唔想佢食四方果, 因為佢唔太like成日食四方果ma Cindy : 只要你like 就好了  我會努力入廚房呀 Pinkberry : 你唔見post d相用晒效果遮掩住o羊  我可以好肯定同你講, d 餸的確唔好食呢 Tan Tan : oh.......我o地可以叫介紹佢o地互相認識, 咁我o地兩個o咪 free free 囉, yeah Baby Ivany : 唔得啦, 我會欣賞懂煮野食的人呀.......亞仔都係, 所以我要努力呀

    回覆刪除
  19. GG, 你就好啦, 煮唔掂一餐 就有咁多高手出黎過招~~ 我都唔識煎魚, 好彩係~~~ 龍少少食煎魚咋~~~  

    回覆刪除
  20. YY cake : 知道, 咁多高人教我, 我一定要努力啊 蝦米吉 : 你同龍少都like食大什錦ma, 特別係土豆絲多士呢, 所以唔識煎魚龍少唔mind  不過我亞仔前世係貓呀, 所以佢超like食魚呢 ~

    回覆刪除
  21. 哈哈哈哈哈哈﹗ 你好可愛呀。不過吾好吾‘老泥’啦﹐小事之嗎~

    回覆刪除