2007年8月17日 星期五

人間

【私人網誌】 -- 可以照留言

天上人間 如果真值得歌頌

也是因為有你 才會變得鬧哄哄

天大地大 世界比你想像中朦朧

我不忍心在欺哄 但願你聽得懂

但願你會懂 該何去何從

其實呢首歌既歌詞唔算太match我e家個feel

但係個歌既歌名【人間】好match我家個situation呀

同埋呢首係我既 K 歌之一

 

唔打緊啦

呢篇blog主要係同自己講:

 

可以重生

可以做番個人

可以做自己想做的

可以去番想去的地方

可以抬起頭來做番個正常人

 

梁GG :

你要感恩啊!

你要加陪努力啊!

你要有TVB精神啊 : 全力以赴, 做到最好!!

你仲要有Donald Tsang 既 vision -- 我要做好呢份工

仲有

你要呢呢、你又要路路

同埋

......

...

.

你要著靚d同"行"d返工呀!!!!

噢! 我呢個冬天終於可以著返Boots返工啦

哼!

 


13 則留言:

  1. 放心!你工作地點係會令你著得好"行既" 等如我落中環都會好"行" 我原本都打算聽日post人間架 努力呀!我去開果頭無人陪食lunch就搵你,哼!  

    回覆刪除
  2. 咁你咪又再excuse去買衫囉 ~

    回覆刪除
  3. 恭屎你呀~~著到咁"行", 你咪又要買多d"行"d o既衫褲鞋襪囉~~

    回覆刪除
  4. 咦!咁你咪要認識呀"殼王"囉?叫佢比個半價你 你要換個"行" "殼"

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年8月17日 下午6:54

    咁你要努力買多D好靚好"行'既衫褲鞋襪啦!!!

    回覆刪除
  6. GG:咦,有新發展呀?恭喜恭喜!!! 祝你一切順利!!!

    回覆刪除
  7. 感恩,好事! 感謝讚美主!

    回覆刪除
  8. GG, 點解要係你閃之前呢? 仲有,all together?你想幾多人呢?  我依家屋企幾千呎未開頭呀?  仲有我好"大"都係一個病人,你地咁多人黎,我唔洗做呀?  做餐死tim呀!

    回覆刪除
  9. 恭喜晒可以重返人間呀!!!! 中環返工緊係有咁浮誇得咁浮誇啦 !!!!!!!!!!

    回覆刪除
  10. GG, 好事呀! 著靚d真是會開心d架! 我愈唔開心果日就著得愈注重! 行 D!   人間同地獄由自己決定!

    回覆刪除
  11. 人間

    呢首歌係我好鍾意架.

    歌詞真係好好架.

    送你一句聖經金句:

    你要保守你的心, 勝過保守一切. 因為一生的果效是由心發出.

    回覆刪除
  12. 應該話 係可以做番一隻正常既

    回覆刪除