2007年8月28日 星期二

與甩繩Cindy的飯局

今日約o左靚花Cindy、好姊妹天蠍GG & Karen 去食lunch

事緣係之前諗住同失落的Karen打打氣

但係因為早排Cindy要好好休息, 所以我o地既聚會亦推遲o左 ~

估唔到呢個甩繩Cindy咁快就call我o地來聚會

我o地選擇去

太古坊到 "就" 呢位偽Dancer Karen食lunch

而e家作為一個地獄閒人既我, 當然 "tiger & carb" 都冇問題啦

咁啱好姊妹今日又唔屎返工, 所以我o地就去o左Karen 公司附近的

Cafe Einstein

起初睇完

open rice 條link都有d擔心
, 因為好多人都彈呢間野, 特別係佢手腳慢

由於我o地又想用盡個lunch time, 所以惟有繼續去呢樹食 ~

well......間野個view係幾好嫁, 你睇 :

 

佢3個 course 的set lunch 係 $95

(同Soho有得flight呀)

umm, 食物水準同外觀都幾好既 (之但係...如果要我專登去呢間野食又唔會囉, 唔worth!)

不過我都覺得如果可以唔趕時間咁去食, 可以hea住hea住慢慢享受就好了 ~~

一般1~1.5小時食飯的白領就真係會覺佢

手腳慢o左幾多囉

同埋如果餐餐個lunch食咁貴就 ~

當然今次就唔同啦......所以Karen你感動嗎? 咁你以後要開開心心呀, 知道嗎 ?

嘩哈哈, 今日好彩

大少奶唔响樹
, Cindy 少o左佢既
【第九類危險品之爆王姊妹花】雙劍合壁, 少o左人同佢唱二重奏, 我呢隻索
先可以平平安安咋

 

 


號外: 禮物篇

一場來到, 而Cindy同天蠍GG & Karen 話晒都係第一次見就當然要一表心意啦, 想知係o羊, 去佢o地個場8吓啦

而我都有野送俾Cindy........係我早排的

著草手信呀 ~

呢位靚花又咁鬼好心思我送o左佢早幾篇網誌提及過的

LED花
俾我 
(Karen : 記住唔屎用電點嫁
)

相片來源 : Cindy

另外Karen又親手整o左 go go 力蛋糕仔同埋一個賀我上人間既擺設過我, 多謝你呀 ~ (不過我o地咁熟, 下次唔屎送野俾我啦

, 不過親手整既食物又另計)

多謝你o地各位呀
, 我今日個lunch食得好開心,

遲d我去返人間就唔可以食兩個幾鐘既lunch啦~


13 則留言:

  1. NO. 1 cindy d 禮物相未load呀~~我都係爭d相未出到post添~~~ 睇黎要買返個card readero係公司先得

    回覆刪除
  2. 唔屎客氣啦, 最緊要你like姐~~~

    回覆刪除
  3. GG 但你晌人間就可以有我陪你食呢 如果我唔係老爺...............咁近我實到呀 你隻 咁得戚?我實有機會同 【第九類危險品之爆王姊妹花】 一齊炸爆你  

    回覆刪除
  4. 唔好玩啦!我實最慢! 要插花呀 ma!

    回覆刪除
  5. GG, 哎呀? 又有飯局都唔預我??!!! 哼!  

    回覆刪除
  6. GG 烏龜, 去人間都要搵我食飯!  我一定同圓夢露兄弟一齊黎炸你呀!  

    回覆刪除
  7. 烏GG,你唔係一返公司就出架?我今日出下半場(係呀,我今晚係又有飯局架)都未見你蒲頭果喎!你又收埋入草稿度呀 ??

    回覆刪除
  8. 嗚...去太古坊點解唔黎探吓我

    回覆刪除
  9. 係你先得架.....

    回覆刪除
  10. CHER~ 乜都今晚先POST嫁???

    回覆刪除
  11. Karen : 我個 card reader 成日跟我身嫁  朋友送的禮物我一定喜歡 大少奶 : 我已期待回人間啦   你係潮州好新抱呀, 乖好一陣啦   Cindy : 我一定唔會話你慢嫁~ 況且你出咁多篇blog ma 蝦米吉 : 今次我o地係响港島區喎, 同你個新界相距巧巧遠呢, 你隻蝦米有排先跳到來啦   另: 我planning 星期六同日返City讀書 呀 ~ 珍妮仔 : 一言為定 好姊妹 : 唉......返到地獄做o左陣野先可以出呀, 你一向都係快打手 TanTan : 原來你都係呢頭返工呀, 咁我下次R你出來啦 YY Cake : 遲d唔得啦 Karen : 係呀~ 不過真係頂唔順啦 Vanlily : 我e家update 晒啦 ~ 响地獄攪唔到d相ma

    回覆刪除
  12. 噢 ~ 令我回想起當年的太古坊回憶   你知嘛,$95 係減價後的 set lunch 價錢來啊 ~ 初初去食時,要過 $100 一位呀 ~ o個頭食 lunch 真係好貴哩

    回覆刪除
  13. 話時話,後面海灣街有間 Jubal 細細間,但好似夜晚係做私房菜的,佢o的 set lunch 都相當唔錯,菜式較特別兼好有心機。下次你地可以試下 ( http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=17786 ) 不過好少位,通常要 12:30 pm 前才入到去

    回覆刪除