2007年8月13日 星期一

唔巧食的街飯

呢幾日出街食既街飯都強差人意

 

至好吃的, 還是在帕布下亞媽整的住家飯

8月9日 @ 銅鑼灣香辣屋

噢, 呢個至貴(响我O地order既dishes當中)咖哩荔枝鴨胸至柴皮呀

 <---柴皮的
咖哩荔枝鴨胸

 

其他的.....都巧普通耶~

唔通我真係去得太多食厭o左

8月11日 @ 太古城意粉屋

來呢樹, 當然係食龍蝦items啦

呢餐 dinner 係同亞仔 "lur" o左巧耐佢就我先有得食

(因為佢想食有煱氣的大排檔呀)

可惜......全部都唔合格呀

  

個湯巧咸、個天使麵巧淡

(龍蝦汁一d唔入味)、個
仔骨又係巧柴

於是食完仲要俾人

o左一番, 哼!

8月12日 @ 太古城翠晶軒 & 舊同樹將軍澳家中

 翠晶軒既點心係好味的

可惜佢剛剛出 "廣州懷舊點心" 既

花生糊好睇唔好食, 好淡同好水呢~

sigh......我已經成8年冇食過好味的花生糊啊~

唔係太甜就係就用多多沖既

  Gathering @ 舊同樹家中

同佢o地超過成年冇見啦~

一班人一齊玩大富翁同吹吹水d時間巧易過

可惜.....我o地叫上來的外賣巧難食耶

(所以都冇snapshot)

連自己預備的李麗珍果凍都只係得個樣同陣香味, 自己就覺得甜o左d d 啦

唔通我睇得亞so太多, 個咀都刁埋


22 則留言:

  1. 睇得多亞so都可以咀刁, 你唔好話d人根本唔好食 ~

    回覆刪除
  2. 意粉屋d野真係麻麻好食呀

    回覆刪除
  3. 你一定係食慣自已屋企既龜糧食唔慣出面既龜糧呀 P.s..16號先係新抱既開始

    回覆刪除
  4. 咁慘, 下次都係你自己煮罷啦 ... d 果凍有冇李麗珍味呀??

    回覆刪除
  5. 咁慘, 下次都係你自己煮罷啦 ... d 果凍有冇李麗珍味呀??

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2007年8月13日 下午1:25

    意粉屋都唔好食.... 咁下次出黎又要麻煩你介紹啦~~

    回覆刪除
  7. 好姊妹 : 嘩哈哈 Tan Tan : 我上次去世貿嗰間係ok的, 今次响太古城呢間就痳痳lu 大少奶 : 都係亞媽整既野食啱我口味  咁你加倍用心啦 Baby Ivany : well........我覺得我d "李麗珍果凍" 嗅上去就有巧香的 "李麗珍味" , 不過食落就得甜味而冇 "李麗珍味" law 幸福小女人 - Dinana : 我深信巧多地方都巧食過意粉屋嫁, 之不過佢o地係巧費而我afford唔到呀  不過我都知道亦有d又平又巧味的地方......旦你返來同你一齊食呀

    回覆刪除
  8. GG,乜 都識揀飲擇食既咩? 唔係剩係食草既咩?

    回覆刪除
  9. 睇你講開咖哩飯...我食過一間咖哩好好味咖...係重慶大廈三樓....不過要入去重慶大廈好易重重圍困...因為o個班巴基斯坦人好恐怖..只要一接過一張宣傳單張..佢地仲會爭住派..最好唔好接囉...講番重慶大廈三樓...一出lift中間o個間就係咖喇...d炸魷魚圈超巧味... 紅咖哩都好好味...

    回覆刪除
  10. 咩係 李麗珍果凍 呀?? 我唔明呀!! 始終都係屋企d飯香....平靚正!!!

    回覆刪除
  11. GG, 咁你快d返落去花園街買番d開胃水浸吓spa啦~~

    回覆刪除
  12. 嘩~~GG~ 仲乜樣樣你都話唔好食架~ ~咁灰嘅 定係你咀刁呀~ 叻啦~~而家叻啦~~即係食家咁話啦~

    回覆刪除
  13. 出街食而唔好食真係激死, 又o徒錢又唔好味. 所以都係屋企煮啦. 烏gg!!!!!  

    回覆刪除
  14. 銅鑼灣米蘭站對面有間唔錯嘅糖水舖,有冇試過呀? 另外,我知响佐敦澳洲牛奶公司附近都有一間出名嘅糖水舖,我哋下次可以去試吓!

    回覆刪除
  15. Cindy : 我係一隻又索又高貴對生活又有要求的索 ma, 嘩哈哈 小甘日記 : 多謝分享  我都知重慶大廈有巧多咖哩館呀, 不過未try過呢, 搵日一定要食吓先 臭屁YoJz : 李麗珍果凍 = (水) 蜜桃果凍 米吉 : 我就梗係去Bangkok做spa啦, 哼 !! 你唔讀書又跳過來炸我......你找屎啦 阿愛 : 可能真是我呢期真是比較灰,  連揀食店 (之前幾好味的) 都變成咁 菇菇姐 : 所以我覺得【還是覺得"住家菜"最好】 Honey : 巧, 我們下次去try try 啊

    回覆刪除
  16. 烏GG: 下次多人d我地去7E度食重慶curry

    回覆刪除
  17. 【第九類危險品之爆王姊妹花】雙劍合壁~~~ 你個人頭龜GG唔好再話自己索 !

    回覆刪除
  18. 成人話自己索, 唔通好大陣味!

    回覆刪除
  19. GG, 我驚你去到bangkok俾你煮咗呀... 水煮龜 仲做spa~~~ 哈哈哈

    回覆刪除
  20. 我都成日睇亞蘇..好彩我唔識食..hahah~~唔係好似你地咁有時都會覺得幾慘呢~~

    回覆刪除
  21. 係你食得好嘢多姐.....

    回覆刪除