2007年8月8日 星期三

我在著草的日子

【私人網誌 】

由於唔想俾地獄魔頭知我去過旅行,

所以勞煩各位在留言樹

唔好quote我去o左邊樹喎

勞煩晒 

********************

如何面對  曾一起著草的日子......

哇哈哈, 今次著草著得巧開心呀

呢個係我o地一班同學攪既畢業旅行

一共         

其實我o地一大班人之前都攪o左

香港version既畢業旅行@南丫島, 不過今次
去感覺又唔同~

呢個畢業旅行大大話話都攪o左2個幾3個月啦, 去得成巧高興啊, 呵呵呵

其實呢個地方巧多人都去過啦, 我o地成團人都係得1個人未去過

不過大家都係本住志在參與, 一齊嘻嘻哈哈

所以呢樹我都唔會巧details咁寫

(其實係懶-ing
囉)

而且剛剛用o左成3粒鐘先upload晒d相去自己個album到咋  

 

我之後得閒就會慢慢 

俾大家聽啦

所以睇住d相先啦  

 (又自圓其說-ing
)

巧, 去片先啦 ~~~

第一日: 淡水/台北

第二日 : 九份/台北

第三日: 西門丁/台北

後記 :

去完呢個畢業旅行之後, 財散就人安落, 之前因為火屎事件而意志消沉既我的確真正totally recover 啦


10 則留言:

  1. 羨慕ing 開心番就好啦.  

    回覆刪除
  2. .                                                                                                         我下年都去影婚紗相啊!! 我鐘意淡水!! 你快d寫多幾隻字喇~ 我好掛住台灣既美食啊~

    回覆刪除
  3. 索 你居然整個濃縮版就算? 你都好求其喎 Fashion版石油氣罐上

    回覆刪除
  4. Baby Ivany : 你好  我呀, 咁早就爬來探我 菇菇姐 :  係呀, 放假的日子至  我記得你遲d都會放假啊, 巧巧享受   放假的日子你仲可以日日洗衫同整包包tim, 可以 R 我出來食包包呀 Vanlily : 我幻想-ing 你拎住自己整既 型蛋糕影婚紗相啊!!  我會寫的, 你旦我啦 Fashion版石油氣罐 : 我e家只不過係出d相來 吸引 吓你o地 繼續收睇 ma 我之後得閒就會慢慢  俾你同大家聽啦 索 字

    回覆刪除
  5. GG, 咁就當去咗?? 太行啦, 快D寫番多D俾我地look look啦~~

    回覆刪除
  6. 你都好勁呀!!一個blog都講晒你的旅行經歷,比我就一日講一個blog啦!!!

    回覆刪除
  7. 我都好想平平地去個旅行

    回覆刪除
  8. 睇見你寫得咁開心 ------- 似乎

    "一個貪吃, 貪睡, 貪錢, 懶惰, 浮誇, 愛名牌, 愛不勞而獲嘅中國籍女子" 又返黎啦喎 之前心情唔多好嘅GG終於消失左啦

    回覆刪除