2007年8月10日 星期五

相思風雨中

啊...寄相思風雨中
啊...寄痴心風雨中
抱月去 化春風雲外追蹤龜殼
恨滿胸 愁帕布多作弄

期待已久的龜殼蛋糕

係大少奶tailor made 給我的蛋糕啊!!

但係...

因為蝦米吉的念力 (哼!!!!!

)

因為大少奶整吹吹風蛋糕既威力 (勁勁勁
)

所以......

e家只可以望龜殼止渴咋

 
<---相片來源自大少奶

不過, 我深信

我一定有機會再食的

多謝大少奶

  索   索

後記 @ 20:30

頭先睇完新聞同菇菇姐、Baby Ivany 同 Pinkberry 既blog

發覺我今次真是算爬得

快喎 ~

因為巧彩大少奶
完我之後.....我就 get ready 晒

一話8號風我係第一個, 係第一個
 啊~

我走既時候係人多但仲未去到沙甸果隻situation 咋

如果要我响MTR嗅嗰d臭男人的canada味
, 相信你o地會見到有隻
暈倒响車箱內既

不過都要成兩粒幾鐘先返到屋企

而返到屋企附近d鋪頭都close晒, 唔可以再補買d零食

巧彩我响地鐡站7仔同美心入o左大蝦米同方包咋

帕布

 
帕布 : 你知道嗎......我唔鍾意你呀, 哼  


34 則留言:

  1. GG 最奇既係.......我將蛋糕放入盒就宣報 3:30pm會8號 我非常失望,雖然本意係徐子淇,但我卻滿心歡喜 以為我可以利用 5分鐘時間打你個龜殼、同蹂躪你 唔怕!因為我地夠" 結實 " 你應該搵大蝦吉算帳

    回覆刪除
  2. 唔記得啦你講: 我知道8號風球就打電話比徐子淇同你 點知打左好多次都唔通,應該人人都打緊電話 你可以迅速離開地獄實好開心啦  

    回覆刪除
  3. 你同大少奶個蛋糕無緣.... 我諗你真係好失望... 估都估唔到呀 真羨慕大少奶為你整蛋糕....

    回覆刪除
  4. 實在無奈。但相信等待越久越正﹗

    回覆刪除
  5. 同佢契仔一樣Pat Pat 唔掂櫈 既Cindy,又點會可以乖乖訓覺呀! 休息一陣無乜事,又忍唔住上黎留底幾隻字! 可能食得唔夠,個頭成日覺得痛同身體無乜力! 安全返到屋企就放心啦!

    回覆刪除
  6. 呢個蛋糕好有心思, 係根據你個樣來做嫁

    回覆刪除
  7. 你安全返屋企就好喇 ... 打風好危險! 我都好驚唔知有乜會從天而降嫁

    回覆刪除
  8. GG 我打比你時,話就快8號風球,你既反應係如夢初醒咁呀 估唔到你今次第一個爬出 所以話:龜兔賽跑呢個故仔係一個真實故事

    回覆刪除
  9. 大少奶整個吹吹風蛋糕好正咁呀!

    回覆刪除
  10. 幸福小女人- Diana2007年8月10日 晚上9:27

    打風真係令人又興奮 , 又狼狽,, 好似你可以早早安全離開咋!!

    回覆刪除
  11. 哇哈哈,
    你由觀塘走
    我就返觀塘.
    真係咫尺天涯!
    雖然拎唔到個龜殼蛋糕, 但成功第一個逃離地獄啊!

    回覆刪除
  12. 我要4時先走得人呀!!!

    回覆刪除
  13. GG, 可以第一時間走, 我就是最後一個先走! 八號風球唔早點黎, 哼!

    回覆刪除
  14. 我最尾一個走呀 ~ 陰公 !! (成四點先至走,啍!)

    回覆刪除
  15. GG, 你係咪咁先, 大少奶都有份引番個風番黎架 你竟然"哼"我同minicorgie嘅念力, 大少奶引力就"勁勁勁"????? 抵你好似睇"豉油碟"一樣, 望到食唔到!!!! 我 留著你在身邊 心 仍然很遠 我想伸手拉近點 竟觸不到那邊 就欠一點點 但這一點點 卻很遠  

    回覆刪除
  16. 你比個風吹左去邊呀? 今日要唔畏返地獄? 出街小心d呀

    回覆刪除
  17. GG, 唔洗驚,大少奶實再整俾你既,等下啦! 大蝦吉 就一定無咁既口福!因為【第九類危險品之爆王姊妹花】已經宣佈佢乜都無得食!

    回覆刪除
  18. woo....我見好多人等車/船番屋企條龍長到 2粒鐘...應該算快了吧

    回覆刪除
  19.   我要宣佈..........所有人晌大 吉生日只送 節瓜 同 粉絲 等佢自已炆蝦米 哼 !

    回覆刪除
  20. 我唔係炸你 只係想比你睇我既新武器 ,【哼!哼!石油氣】

    回覆刪除
  21. 頭又痛,我又去休息一陣先,一陣先上黎同你地癲!

    回覆刪除
  22. 新blog主角有GG!

    回覆刪除
  23. 有冇睇d極品香港先生呀? 笑死我喇 ....

    回覆刪除
  24. 你地d 蝦米笑死我

    回覆刪除
  25. 睇完香港先生lu ... 真係超超超超爆笑! 估唔到咁好笑!    

    回覆刪除
  26. 蝦咪吉, 我而家先見到你擺咗我係張檯上面... 重要好高個隻!

    回覆刪除
  27. GG, 知你爬得慢,特別黎通知你,我將會舉辦有獎問答遊戲,妳快d預備爬過黎玩啦!

    回覆刪除
  28. GG:o係屋企發現架,送比你

    回覆刪除
  29. 烏龜GG:你呢2日爬左去邊樹?掛死人喇 ~

    回覆刪除
  30. 我都用咗個半鐘有多先返到屋企呀。

    回覆刪除