2007年8月23日 星期四

講不出聲

早幾日個心情總是怪怪的

做o羊都提唔起勁

連個blog都 "R" 唔到野寫

讀書又冇mood

唔通......

 因為天氣
(冇奶油嫁.....我又唔屎出街)

 因為就快離開地獄
(冇奶油嫁.....我巧開心先啱, 除o左會miss地獄嗰個乾淨馬塔)

 因為
手手日食滯o左 (冇奶油嫁.....我呢日仲係食咁多野, 不過食到有d胃痛)

 因為
忙打掃 (冇奶油嫁.....我打
版一d d咁執既)

學菊姐咁唱 : 「講不出聲~ 講不出聲~

真係講不出o羊心情

......

...

.

今日, 個終於解開了

噢!

原來係PMS (e......點解今次唔記得estimate個日子嫁

)

同埋
糧尾呢 .........(快d25號啦)


12 則留言:

  1. 食甜品,心情會好啲架。

    回覆刪除
  2. 我都想快d25號~~我都係25號出糧呢~~~

    回覆刪除
  3. 你好搞笑呀.... 我仲以為係咩事tim~~~ 哈哈哈...

    回覆刪除
  4. 嘩...你就好啦...我28先出糧

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年8月23日 下午1:43

    噢.. 原來同我一樣!! 但我無乜事啦~~ 你都唔好咁moody啦... 傻妹!

    回覆刪除
  6. come on babe!!!

    我上個星期又係個人好易扯火好唔老黎.
    又係同你一樣竟然唔記得左原來呢頭近.....
    到正式時幾乎嚇親.
    咁好快無野架啦....
    至於你個日本名, 同我個日本名: "長期糧尾"....
    你都好d, 25號..............我.......26呀babe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 我都係PMS.... 我好似今個月出新人工呀 ~

    回覆刪除
  8. GG 我心情都唔太好~

    回覆刪除
  9. 我哋幾時去行街街,食番餐呀?

    回覆刪除
  10. GG, 係啦, 前幾日突然不斷想發脾氣, 想搵人鬧, 個肚仲谷到屎..... 仲好猛好猛~~ 點知無拉拉 , 先知PMS大假光臨! 搭訕to菇菇姐 你地2個都係25, 26號啫~ 我要成3,4號呀~~ 仲要有時俾d C9拖數.... 所以我先係: 經常糧尾子  

    回覆刪除
  11. Pinkberry : 我食o左 珍珍 呀, e家好番好多啦 Karen : 我呢幾日渡日如年啊 臭屁JoYz : 人o地心情痳痳你仲笑我 Tan Tan : 咁你呢幾日唔好買咁多零食住, on diet 吓啦 Diana : e家好d啦, 不過肚痛-ing 菇菇Babe : 係啦係啦, 唔記得count日子而紅潮風暴出現果陣都有d驚過底ma  well, 我同你爭一日啫, 唔好得幾多   好姊妹 : yo........我o地真係姊妹情心呀  恭喜你呢期有額外 大少奶 : 收o左索 開心3寶 就會開心晒 Honey : soon 啦 米吉 :  所以我平時會estimate日子作預備嫁, 整鬼佢今次唔鬼記得 ..............作為 經常糧尾子 的你同 長期糧尾子 的我&菇菇Babe 成為o左一個 糧尾鐡三角

    回覆刪除
  12. 原來係咁.... 過幾日,你好快無事架啦!!!!

    回覆刪除