2007年8月17日 星期五

加油飯

琴晚同
好姊妹GG "R" 我o地個好blog友Karen一齊去食飯

同佢加加油, 打打氣

希望佢快d浦番出來啦, 唔巧再咁潛

我o地去o左呢間

莊園韓國料理

由於我仍然爛面-ing

, 所以我o地冇叫BBQ食

呢間野佢有

12道前菜
附送, 所以我o地3條女都冇order太多野

我o地叫o左賣飛佛

【石頭窩飯】 , 【韓式炒年糕】 & 令我巧
 既
蔥蔥蔥【牛尾湯】

個飯同年糕都幾好味  但是個

蔥蔥蔥【牛尾湯】就唔係巧得啦, 一來超多蔥, 二來個湯同牛尾本身都巧淡, 冇o羊味, 而且又冇o羊湯料
 

我o地見到隔離枱個火鍋巧似巧正又多料咁, 早知就order佢啦

由於我之前去o左著草而好姊妹又去完西岸返來

咁當然就係交換吓手信啦 想知係o羊......去佢o地個場look look 啦

呢餐約$320

*********************

送給Karen:

天空 似預告暴雨 又再次翻飛 仍不退避

就算氣候變幻我亦已預期

心中 我已看透 是往事會變依稀

人於世上 要絕對盡興 直至沒法要別離

簡單的哲理 歡欣跟痛悲 輾轉會有轉機


(要)面對自己 每天 尋樂人生作我真理


不想顧慮 何日世界下沉生命限期


願信自己 每天 回味人生笑看天氣


傷心免疫 從未勉強做人筋倦力疲


8 則留言:

  1. .     ..................            ................ 你快手d呀, 咪慢慢地又被人炸 / 升cup變2級龜架喇 ~

    回覆刪除
  2. 索 GG 唔幫拖、以為縮埋龜殼無事?打爆你個殼睇你躲去邊?

    回覆刪除
  3. 你地唔好咁啦, 佢今次已經快左好多架喇~~~

    回覆刪除
  4. 好姊妹 : 啱啱做完野 (巧 "英" 啊), 會開始出blog啦 Cindy : 有原因嫁  你旦陣就知啦~ 大少奶 : 你又幫我按摩呀......呵呵呵, 巧C服-ing 啊  你今日點炸我, 我都會巧開心呢  + Karen : yo......give me 5

    回覆刪除
  5. 好一個聚會呀!!

    回覆刪除
  6. 水人同我講可能係牛肋骨, 唔係牛尾喎~~~想煎巴佢

    回覆刪除
  7. 牛肋骨間間都好正架, 不過要BBQ架, 爛面果個唔Q嘛 ~

    回覆刪除