2007年8月15日 星期三

我的低能之道

<---圖片來源 : YesAsia.com

琴日lunch time 同小桃子响apm做蕩婦時同佢講起小馬星期六晏晝會來apm攪簽名會

我巧想去可惜果日有樹要慶祝.....

既然唔搵佢簽名, 而樓下apm正舉行「達人夜書市」

所以......

我o地決定去打書釘, 呵呵呵

(cheap 精又上身啦
)

同小桃子一路睇一路 "kaka" 笑

(途人以為我o地痴o左)

真係巧巧睇, 巧抵屎呀

佢d低能野我o地巧有共鳴呢 ~

小桃子响個lunch time 已經睇晒.....

而我只係睇o左一大半

(因為我要睇埋佢d畫功呀)

所以今日lunch time, 我o地又再會去「達人夜書市」......

呵呵呵

P.S. 有關小馬簽名會G料, 可以去小馬個homepage 睇睇呀

 


16 則留言:

  1. 我借比你睇啦

    回覆刪除
  2. 小馬..好可愛.睇返佢手繪的post-it重得意.

    回覆刪除
  3. 有決定就岩喇 ~~~~ oh~ 5片變3再變, 你都夠gut講比人知 ?? 好彩而家有新野出緊o者~

    回覆刪除
  4. 大少奶 : 嘻嘻......好呀, 唔該晒 Purple_purple : 小馬可愛手繪的post-it 响邊樹有得買呀 ? 好姊妹 : 我又索又有gut

    回覆刪除
  5. 你唔認 GG都唔得啦!你朋友就睇得哂,你就太慢睇唔哂! 星期六又慶祝乜呢?

    回覆刪除
  6. 咪係囉咪係囉, 佢都未入大少奶度, 我都快過佢呀 ~

    回覆刪除
  7. cindy,我應該估到佢咩事要慶祝 ~

    回覆刪除
  8. 小馬真係好搞笑...寫/畫既野都好抵死

    回覆刪除
  9. GG 我而家先得閒dd,想話你知 你咁得閒去打書釘就睇下煲湯既書啦      

    回覆刪除
  10. GG 千其唔好比人知 你用生抽同老抽醃豬肉再去煲湯 呀

    回覆刪除
  11. 你都可以叫大少奶佢地整你出番本你私低能之道....因為你有噤多搞笑野... 佢地一定樂意幫你...

    回覆刪除
  12.  原來你做左蕩婦

    回覆刪除
  13. 小馬真係我哋blog界嘅好拍黨呀 佢啲公仔低屎又攪鬼 佢好叻呀~~

    回覆刪除
  14. 你用生抽同老抽醃豬肉再去煲湯 GG你咁都煮得出呀~

    回覆刪除
  15. 姊妹 : any time! call me when u leave office, oK?

    回覆刪除
  16. Cindy : 我都話我要睇埋佢d畫功ma  你e家應該知星期六我o羊樹啦 好姊妹 : 你.......... ........... e, 你估 到呀 Tan Tan / 阿愛 : 係呀, 佢寫同畫d野都好得呀  巧like巧有共鳴 大少奶 : 多謝你幫我宣傳我既獨門煲湯秘方呀, 我相信 3 5 7 年後, 呢個方法會巧流行呀   索 上 臭屁JoYz : 哼! 我會嫁, 你放長雙眼睇吓啦, 哼! Baby Ivany :  係呀......日日食完飯唔想留响地獄到咪要做蕩婦囉 蕩到夠鐘先爬番去地獄      

    回覆刪除