2007年8月29日 星期三

食出個病來

呢期食得太多

攪到個胃捱病o左 (你看我....多折X)

但係琴日因為有約, "tiger & crab" 都要出席

夜晚返到屋企, 個喉嚨又開始發滾 (I'm on fire ~)

今朝痛到差d開唔到聲

睇完醫生食o左藥就好番d

不過呢個醫生次次開d藥都超

食完好似俾人打o左「濛仔針」咁

各位 : 索

今日要早枓~

 


23 則留言:

  1. 你個胃係比你挨出病既, 唔好食咁多喇 !(不過唔食哂又唔似你本色喎!) 會請多一日假嗎 ? 咁個T字high tea點算 ??

    回覆刪除
  2. 索 咁........早抖啦你 你簡直浪費食物啊!你下次將d龜糧浸水浸到爛先食啦 記住早抖呀你!哼! 圓美人上

    回覆刪除
  3. 早d休息啦, 唔好為食喇, 忍多一兩日先    

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年8月29日 晚上8:54

    多吃壞肚皮呀~~ 多多休息啦!!  

    回覆刪除
  5. 你休息多啲啦~~  

    回覆刪除
  6. GG, 我今日行開街,見到一樣好適合你的東西!忍唔住手買左落黎!想知係乜就快d date我啦!

    回覆刪除
  7. 今次你好嚴重嗎 ? 醫生開咁重藥俾你呀 ?? 好好保重身體呀

    回覆刪除
  8. GG, 冇事嘛你~~~

    回覆刪除
  9. 你保重身體呀!唔好再食得咁激啦!

    回覆刪除
  10. 要多d休息喇! 最近真係好多人病呀!

    回覆刪除
  11. 好姊妹 : 我今日返o左工啦, 不過個人仲係wing wing 地 圓美人 : 我琴日成日都係食粥水咋   Baby :  上到各位d blog 到見到美食又 啦........... Diana & 阿愛 : 多謝關心 Cindy : 係唔係新殼呀  咁你幾時受date先 Mrs. Cheng : 唔係呀, 不過呢個醫生次次都開d令人 既藥嫁 ~ 我琴日又唔想去到中環睇醫生, 所以咪响附近睇住先囉~ 蝦米吉 : 個包包好靚呀, 快d外賣個俾我食藥啦 Honey : 知道, 我呢幾日會收吓把口啦 Tan Tan : 多謝啊

    回覆刪除
  12. 好番啲未呀?飲多啲水啦。

    回覆刪除
  13. 你返地獄未呀!我有d神秘事件做緊,希望下星期可以 date you啦!

    回覆刪除
  14. 一定係我過左d病毒比你... 病徵居然一模一樣! (不過我好番哂囉) 小病是福, 我覺得我有機會休息左幾日, 真係人都唔同d~

    回覆刪除
  15. 索 今日好番未呀?仲痛唔痛呢? 你食得野時慢慢食呀 擔心的圓美人上

    回覆刪除
  16. , 今日好D未呀? 快D出去爬兩爬快D好呀~

    回覆刪除
  17. 食O左藥應該好快好O架啦. 保重, 保重.

    回覆刪除
  18. 搭訕toGG: 咁你仲唔拎番我整俾你既logo耀武揚威? 各位: GG logo ~~~  

    回覆刪除
  19. GG, 好番未呀? 我炸喇~~~

    回覆刪除
  20. GG 喂!爬左去邊?

    回覆刪除
  21. GG今日居然有工作,要開會呀!

    回覆刪除
  22. GG, HAHA!我地心有靈犀,呢度好平咋!留意我出的花分享blog呀!

    回覆刪除